לחיות עם המכונית


לחיות עם המכונית

חלק מבעלי המכוניות, כל כך אוהבים את הרכב שלהם, עד שאינם מוכנים להיפרד ממנו גם בזמן מנוחה ושינה. עבור אותם האנשים, כעת ישנה אפשרויות להגשים את חלומם. במאמר זה, אנו נספר לכם על 10 דרכים המעניינות ביותר לשמור על המכונית בבית.

חניה בחדר עבור הלמבורגיני

האדריכל היפני טאקויה צוצ'ידה (Takuya Tsuchida) יצר בית עבור הבעלים הגאה של Lamborghini Countach Anniversary edition. העניין הוא שהלקוח מאוד אוהב את המכונית שלו. לכן תכננו את הבית כך, שתהיה בו מעלית שתאפשר מדי פעם להעלות את המכונית מתוך החניה אל הסלון.


מרכז הבידור של פורשה

חובבי מכוניות היוקרה כמו פורשה, גם יכולים להמשיך וליהנות מהן בתוך הבית. אחרי הכל, עבור האנשים האלו יצרו את Porsche Design entertainment center, הבנוי על בסיס החלק האחורי של מכונית פורשה 911, של שנת ייצור 2005.


שולחן מפרארי מרוסקת

ריסקתם את האוטו לגמרי? זה לא נורא! תאספו את מה שנשאר ותבנו על בסיס זה שולחן קפה, כמו שעשה היוצר של השולחן Crashed Ferrari Table.


חניה על המרפסת

חברה גרמנית CarLoft  מציעה לבעלי רכב לשכוח מחיפוש אחר מקום חנייה טוב ברחוב. הרי אם תשתמשו במערכת שפותחה על ידי חברה זו, תוכלו להשאיר את המכונית שלכם היישר על מרפסת ביתכם. ולא משנה באיזו קומה אתם גרים.


מלון לאוהדי המכוניות

בעיר הגרמנית שטוטגרט, נפתח לאחרונה בית מלון בעל שם מאוד לא שגרתי — V8 Hotel. הוא הוקם עבור אותם אנשים שלא יכולים לדמיין את חייהם ללא מכוניות. כל עיצוב הפנים של המלון, כולל המיטה - עשוי בסגנון הרכב. החדרים במלון זה נבדלים לא לפי במספרים, אלא לפי המודלים של המכוניות.


אוטו-רהיטים

חברהת "רד" (עיצוב הרכב הרוסי) מייצרת ריהוט יוקרתי עם עיצוב של רכב. כדוגמה לריהוט כזה, אפשר לקחת את הספה הזו, שדומה להפליא למושב האחורי של האוטו.


כורסה בסגנון מיני קופר

מכונית מיני, ידועה בקומפקטיות שלה וביכולת נסיעה בסביבה העירונית. אבל המעצב דוד גטורפ יצר על בסיס של המכונית הזו ... כורסה. יתר על כן, הרהיט הזה הוא גם  מולטימדי. בקורסת מיני קופר מובנית קונסולת משחקים Xbox.


משרד המירוץ של Invention Land

משרדי החברה האמריקאית Invention Land  - זה עולם של אגדות. יש כאן מערות, ספינת פירטים, בית ממתקים והרבה מקומות מעניינים אחרים. ביניהם יש גם מסלול מירוץ, בתוכו נמצאים מקומות העבודה.


מיטת ילדים - מונית

ילדים אוהבים מכוניות לא פחות מאשר מבוגרים. לכן כמעט כל ילד, יתלהב לישון במיטה כזו. למיטה הזו קוראים "מוניות-280".


בית בצורת רכב פולקסווגן חיפושית

בעיר אוסטרית, לפני כמה שנים הופיע מכונית מאוד לא שגרתית. היא נראית בסדר גמור, אבל לא נוסעת! והעניין הוא שזה לא אמצעי תחבורה, אלא נדל"ן – בית מגורים שנבנה בצורת החיפושית של פולקסווגן.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לחיות עם המכונית