הבעיה של בתי הספר בארצות הברית


 

הבעיה של בתי הספר בארצות הברית

מעטים יכחישו, שהאופי של התלמידים האמריקאים השתנה באופן דרמטי במהלך עשרות השנים האחרונות. עוד בשנות החמישים, הבעיות הגדולות ביותר של המשמעת בבית הספר - היו לעיסת מסטיק ומשיכות בשיער. כיום, הילדים מביאים איתם אל בתי הספר סכינים, אקדחים וסמים. בבתי ספר רבים יש כנופיות, ובבתי ספר מסוימים בני הנוער מקיימים יחסי מין בחדרי ההלבשה של בית הספר.

אבל מה שקורה בחלקים רבים של המדינה - זה מגוחך לחלוטין.
כמובן, אם תלמיד תוקף תלמידים אחרים עם סכין - המשטרה חייבת להתערב, אבל מורים ומנהלים, גם צריכים להיות מסוגלים להשתמש בשכל הישר, ולפתור את רוב הבעיות של המשמעת לבד.

מה שתקראו להלן, יפתיע אתכם מאוד. לפניכם 19 סיבות מטורפות באמת, שבגללן התלמידים נעצרו.

מספר 1. באחד מבתי הספר הציבוריים של טקסס, ילדה בת 12 בשם שרה בסטמנטס נעצרה, בגלל שריססה על עצמה בושם.

מספר 2. תלמיד בן ה-13 של בית הספר באלבוקרקי שבניו מקסיקו, נעצר לאחרונה על ידי המשטרה בגלל גיהוק בכיתה.

מספר 3. תלמיד אחר, גם באלבוקרקי, נאלץ להתפשט עד התחתונים תחת פיקוחם של חמישה מבוגרים, כי נמצאו בכיסו 200 $. התלמיד מעולם לא הורשע בשום דבר רע.

מספר 4. מאבטח של אחת מבתי הספר בקליפורניה, שבר יד לנערה בת 16, כי היא השליכה פירורים של עוגה שהיו על חולצתה לרצפה.

מספר 5. שני נערים ביוסטון, שפכו זה את זה חלב במהלך ויכוח. במקום שהנהלת בית הספר תטפל בזה במקום - הם נעצרו ונשלחו לבית המשפט.

מספר 6. בתחילת שנת 2010, ילדה בת 12 מבית ספר פורסט הילס שבניו יורק, נעצרה על ידי המשטרה ונלקחה מבית הספר באזיקים, כי היא כתבה על השולחן. "אני אוהבת את החברות שלי – אבי ופיית'".

מספר 7. על ילדה בת 6 מפלורידה, שמו אזיקים ושלחו אותה למוסד פסיכיאטרי בשל ההיסטריה, שהיא עשתה בבית הספר היסודי.

מספר 8. אחד התלמידים בטקסס, נעצר על ידי המשטרה בגלל שעשה מטוסי נייר והשליך אותם בכיתה.

מספר 9. אשלי סמיטואיק, תלמידה מצטיינת בת ה-17 מצפון קרוליין, לקחה בטעות את ארוחת הצהריים של אביה לבית הספר. בקופסת האוכל הייתה סכין קילוף קטנה, בה אביה השתמש לחיתוך של תפוחים. אז מה קרה עם התלמידה המצטיינת הזו, כאשר גילו אצלה את הסכין? היא גורשה מבית הספר לפני סיום שנת הלימודים, והמשטרה פתחה לה תיק.

מספר 10. בעיר אלנטאון שבפנסילבניה, ילדה בת 14 קיבלה זרם חשמלי באיזור המפשעה מהשומר, למרות שנכנעה ועמדה עם ידיים מורמות.

מספר 11. בפלורידה, נעצר תלמיד בן 11 בגלל שהביא לבית הספר סכין פלסטי למריחת החמאה.

מספר 12. עוד בשנת 2009, ילד בן 8 ממסצ'וסטס נשלח הביתה מבית הספר, ונאלץ לעבור הערכה פסיכולוגית כי הוא צייר ישו על הצלב.

מספר 13. המשטרה בסן מטאו, קליפורניה, ריססה בספריי פלפל תלמיד בן 7 של בית ספר מיוחד, כי הוא המשיך לטפס על הרהיטים ללא הפסקה.

מספר 14. באמריקה של היום, אפילו בני 5 יכולים לסבול מאלימות משטרתית . הנה קטע מתוך מאמר שפורסם לאחרונה, שתיאר מה קרה לתלמיד צעיר מאוד סטוקטון, קליפורניה, לפני זמן מה:

"בתחילת השנה, תלמיד של סטוקטון נכבל באזיקים בידיו ורגליו, ונשלח לבית החולים לבדיקה פסיכיאטרית, שם המתין כבול לרדיאטור. הילד באותה תקופה היה בן 5 בלבד."

מספר 15. באחד מבתי ספר בקונטיקט, ילד בן 17 הושלך לרצפה וקיבל 5 פעמיפ זרם חשמלי מהשוקרים, כי הוא צעק על העובדים בחדר האוכל.

מספר 16. נער בפרברי דאלאס, נאלץ ללכת לעבוד במשרה חלקית, לאחר שקודם לכן נקנס על שימוש בשפה גסה בבית ספר תיכון. ראשית, הקנס היה 340 $, אבל אז העלו את הסכום ל- 637 דולר.

מספר 17. לפני מספר חודשים, הזעיקו משטרה בגלל שילדה נתנה נשיקה לילד באולם ההתעמלות של בית ספר יסודי בפלורידה.

מספר 18. ילד בן 6, הואשם לאחרונה בהטרדה מינית על ידי "נגיעות בלתי הולמות" בזמן המשחק, באחד מבתי הספר היסודיים במחוז סן פרנסיסקו.

מספר 19. במסצ'וסטס, המשטרה נשלחה אל ילדה בת 5, כדי שהיא תחזיר לספרייה את הספרים שהיא לקחה.

זה דוגמאות בולטות לחוסר היכולת של מערכת החינוך להתמודד עם בעיות פשוטות, בזמן שבעיות יותר גדולות נשארות ללא פתרון, היישר מתחת לאפם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הבעיה של בתי הספר בארצות הברית