ניסיונות מדהימים של הברחה בכלא


 

ניסיונות מדהימים של הברחה בכלא


1.

עובדי הכלא בפלורידה עשו תגלית מדהימה, תוך כדי ביצוע חיפוש רקטלי באסיר ניל לנסינג. הם מצאו 17 טבליות של אוקסיקודון, סיגריה אחת, שישה גפרורים, מזרק עם מחט עטופה בגומי, מצית, מיכל של שפתון, קונדום ומתכון אחד.


2.

משטרת מקסיקו עצרה אישה בת 19, שניסתה להוציא את בעלה, חואן רמירז טיהרין מהכלא המקסיקני, בתוך מזוודה במהלך אחד הביקורים.


3.

אסיר כלא בטקסס, שמשקלו 230 ק"ג, הצליח להבריח אקדח 9 מ"מ, בעזרת שימוש בהשמנת היתר שלו. ג'ורג' ורה הסתיר אותו בין קפלי השומן שלו.


4.

כנופיה מקסיקנית של אסירים, מצאו דרך להשתמש בטלפונים סלולריים בכלא. אחרי שאמו של אחד מהם התלוננה בפני השומרים, שלבנה אין קליטה בתא שלו - הם עשו חיפוש בכל התאים. כאשר הם לא מצאו שם דבר, שלחו את כל הקבוצה לצילומי רנטגן, ושם חיכתה להם תגלית מעניינת - החבר'ה כל הזמן החזיקו את הטלפונים הניידים שלהם בפי הטבעת. לא מפתיע, שלא הייתה שם קליטה.


5.

3 אסירים עם בנות זוגתם, ניסו להבריח סמים לתוך הכלא בניו ג'רזי. הם ניסו למכור חומר בשם subozon (תחליף של הרואין), אותו הם המיסו במים וצבעו עם זה חוברות צביעה לילדים.


6.

אסירים בכלא הקולומביאני, גם כן כמו משתפי הפעולה שלהם, השתמשו ביונים שהוכשרו במיוחד, כדי להבריח סמים וחלקי טלפון סלולרי לכלא. התוכנית נכשלה רק בגלל תאוות הבצע של האסירים, שהעמיסו יותר מדי דברים על הציפורים המסכנות, שכתוצאה מכך לא הגיעו עד הכלא.


7.

ברוני סמים העשירים, שנכלאו בכלא פדרלי במיאמי, מצאו דרך להזמין חשפניות אל התא שלהם. עורכי דינם שכרו את החשפניות, והציגו אותן בתור העוזרות שלהם.


8.

סגן השריף של לוס אנג'לס, הנרי מרין בן ה- 27 נתפס, בעת שניסה להבריח לכלא בוריטו, ממולא בהרואין.


9.

מייקל ליאון וורד מצפון קרוליינה נעצר, אך הצליח להסתיר אקדח בפי הטבעת שלו. לדברי המשטרה, הנשק נמצא רק לאחר בדיקה מלאה של האסיר במרכז הרפואי.


10.

אב ובנו האסיר שישב בכלא בקולורדו, המציאו תוכניתו להבריח הרואין. בהתחלה, הם התכוונו להשתמש באישה שותפה, שתעביר את ההרואין לאסיר בזמן נשיקה לוהטת. אבל כאשר האב, דונלד דני בן ה-56, לא מצא באיזור אישה בעלת מוניטין מספיק נקי שיאפשרו לה לבקר בכלא, הוא החליט לשחק את תפקידה בעצמו. למרבה המזל, הם לא הגיעו עד הנשיקה, כי המשטרה צותתה לשיחות שלהם, ועצרה את האב האומלל לפני שהוא הגיע אל בנו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ניסיונות מדהימים של הברחה בכלא