המסורות המוזרות ביותר


 

המסורות המוזרות ביותר

מבחר של המסורות המעניינות ביותר, המצחיק והמוזרות מכל רחבי העולם.


1.

ברוסיה, על פי כמה מקורות, ישנה מסורת מעניינת - מי ישתה יותר. בשביל זה צריך לקחת הרבה וודקה, ומספר משתתפים. הם צריכים לשתות עד שמישהו יוצא מהמשחק או מסרב להמשיך, או פשוט מתעלף.


2.

במחוז ההודי מהרשטרה, די נפוץ המנהג של השלכת תינוקות שזה עתה נולדו מגג המקדש - שזה 15 מטר גובה. לדברי המקומיים, הדבר יביא לתינוק הצלחה בעתיד ויחזק את האינטלקט שלו. במקרה והילד ישרוד. לפניכם קטע ווידאו.


3.

לפי כמה אמונות סיניות, כאשר משפחה נכנסת לבית חדש בפעם הראשונה - הבעל צריך לשאת את אשתו בעודו הולך על גחלים. זה יספק חיים מוצלחים ולידה קלה.


4.

אין זה נדיר באינדונזיה, כאשר המשפחה עוטפת את המתים בבגדים מיוחדים ומשאירה  אותם בבית. מאמינים, שנשמת הנפטר נשארת תמיד בסביבה, עד הקבורה.


5.

בטיבט, קיימת מסורת קבורה מעניינת. את גופות המתים חותכים לחתיכות, ומשאירים במקומות שונים, בהם הם עשויים להיות חשופים לאיתני הטבע או להיאכל על ידי בעלי חיים. כך, זה מעשה של הכרת תודה לבעלי החיים, אשר גם נותנים חיים לבני אדם.


6.

Kanamara Matsuri - פסטיבל יפני של פוריות, אך ברוב המקרים אפשר לקרוא לזה "פסטיבל הפין". בכל שנה, ב- 15 במרץ, פין עץ ענק עובר ברחבי העיר, ותורם לפוריות של היבולים.


7.

מסורת נוספת מעניינת של האינדונזים. החיים שלאחר המוות – זה חלק חשוב בתרבותם. אבל כאשר המשפחות לא יכולות להרשות לעצמן קבורה מכובדת,שמים את הנפטר ב- "קבר זמני". כאשר המשפחה אוספת מספיק כסף, מוציאים משם את הגופה ונושאים אותה ברחובות העיר אל מקום הקבורה החדש.


8.

המסורת של חטיפת הכלה לפני החתונה הייתה מקובלת במשך מאות שנים אצל הצוענים. הדבר היה הגיוני במיוחד אם לחתן לא היה את הכסף "לשלם את מחיר הכלה".


9.

בשבט הברזילאי סטרה-מווה, הבנים הופכים לגברים לא אחרי מה שחשבתם. מתקיים אצלם טקס מיוחד. לפי המסורת, רק מי שהחזיק את ידו בכפפה מלאה בנמלים גדולות ונושכות זמן מסוים – יוכל להיחשב לגבר. זה ממש לא נעים, כי הנשיכה של הנמלים הללו כואבת פי 30 מעקיצת צרעה. לפניכם קטע ווידאו.


10.

בשבט יאנומאמו מונצואלה, נחשב לחילול לאחסן ולשמור חלקי גוף של המתים. במקום זה, הם שורפים את המתים, והאפר, שכולל את השרידים - נאכל על ידי בני המשפחה של הנפטר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המסורות המוזרות ביותר