בתולין למכירה


 

בתולין למכירה


הראשונים, שהתחילו למכור את הבתולין דרך האינטרנט – היו אמריקאים.
לפני כחמש שנים, לסביות ממסצ'וסטס החליטו לעשות מכירה פומבית של בתוליהן. באותו הזמן, זה הדהים והפתיע את כולם, אבל מאז הרעיון נעשה די פופולרי.

1. אלינה פרצ'ה

בחורה בת ה- 18 מרומניה, מכרה את בתוליה דרך האינטרנט, לאיש עסקים בן 45. לפי דיווחי התקשורת, הבחורה בילתה את הלילה במלון הוונציאני עם איש עסקים איטלקי, לאחר שהוא הציע לה 8782 ליש"ט. על פי דבריה, לכסף היא נזקקה כדי לממן את הלימודים.


2. נטלי דילן

תושבת קליפורניה בת ה-22, נטלי דילן, הודיעה על מכירת הזכות לגזול ממנה את בתוליה עוד בספטמבר שנת 2011. כיום, המחיר עלה ל- 3.7 מיליון דולר. במהלך ארבעת החודשים, פנו אל נטלי 10 אלף מועמדים. המכירה הפומבית  עדיין לא נסגרה.


3. רפאלה פיקו

הדוגמנית האיטלקית רפאלה פיקו, החליטה שמחיר של בתוליה – הוא 1 מיליון יורו. אבל קשה להאמין שה-"סחורה" שלה היא לא פיקציה – הרי הדוגמנית כבר מזמן מצטלמת בעירום למגזינים של גברים.


4. סווטלנה ב.

סווטלנה בת ה-18 מרוסיה, מציעה לקנות את בתוליה ב -10 אלף דולר. לדברי הנערה, היא זקוקה לכסף כדי לעבור למוסקבה ולהירשם למגמת התיאטרון באוניברסיטה.


5. יאנה ירמילוב

ואם חופרים קצת יותר עמוק באינטרנט, אפשר להיתקל בהצעות כמו "אני ברונטית יפה, בת 17. אמכור את בתוליי לאיש עשיר. מחיר: 150,000 רובל". הודעה זו שייכת ליאנה ירמילוב, מסמארה.


6. ואחרות

יש גם הצעות כאלה: "חמודה, אמכור את הזכות להיות הגבר הראשון בחיי לאדם עשיר, כי ממש זקוקה לכסף. אני בת 18! נראית טוב. מקסימה. מושכת. אני רוצה לבלות את הלילה הראשון שלי עם גבר נדיב".


בעולם של היום, אפשר למכור ולקנות כל דבר. הכל! המגזינים מלאים בתמונות של יפהפיות לבושות במותגים, שכאילו מסתכלות אל תוך עינינו ולוחשות "תקנו, תקנו, תקנו". עמודי הצהובונים מלאים בפרטים על חייהם של כוכבים וידוענים שונים. הנושא החם: מי שוכב עם מי. והכי חשוב, למה? "את צעירה, יפה וארוכת רגליים? אז תמכרי את כל זה, תמכרי, תמכרי... ".

"מה זה הבתולין? האם זה הגיוני לשמור על זה עד שפוגשים את "האחד" או עד החתונה?" זה השאלות שבחורות שאלו את עצמן לפני משהו כמו 20 שנה.

"מה זה הבתולין? באיזה סכום אני יכולה למכור את זה?" - את השאלות הללו שואלות הבחורות של היום. 

אז נשאלת השאלה - האם הבתולין זה הדבר היחיד, אותו מוכנים למכור האנשים של היום?... 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> בתולין למכירה