גברים שבעבר היו נשים



גברים שבעבר היו נשים

בפעם שעברה, פרסמנו כתבה על גברים שהפכו לנשים. את הכתבה הזאת ניתן לקרוא כאן: לעבור לכתבה.
הפעם, נציג לפניכם גברים, שנולדו כנשים.


1. בליאן בושבאום.

בליאן נולד בשנת 1980 בתור איבון בושבאום. כאישה, הוא השתתף בתחרויות בקפיצה במוט וזכה במקום השני בגרמניה. למרות זאת, בשנת 2007 היא סירבה להמשיך את הקריירה שלה בגלל הפציעה. באותו הזמן, היא החליטה לשנות את מינה גם כן. בשנת 2008, היא הפכה רשמית לבליאן.


2. באק אנג'ל.

הבמאי של "הסרטים למבוגרים", באק אנג'ל הטרנסקסואל – הוא דמות בעלת משקל בקהילה ההומוסקסואלית. בשנת 2007 הוא זכה בפרס  Adult Video News Award בקטגוריה "המגיש הטרנסקסואל של השנה". בנוסף לקריירה שלו, הוא עורך דין, מורה וסופר.


3. לורן קמרון.

לורן – הוא צלם אמריקאי, מחבר וטרנסקסואל. עבודתו כוללת יצירת דיוקנאות של גופי הלסביות וטרנסג'נדרים. לורן גם תיעד את המעבר של גופו מגוף של אישה לגוף של גבר.


4. איאן הארווי.

איאן הארווי האמריקאי – הוא קומיקאי, ובמופע שלו השתתפו ידוענים רבים בעולם ההומוסקסואלי.


5. לוקאס סילברה.

נולד בקנדה בשנת 1979 תחת השם ליליה סילברה. לוקאס נכנס להיסטוריה כטרנסקסואל הראשון, שהצהיר בגלוי על עצמו. לוקאס – הוא הסולן, הגיטריסט וכותב השירים של להקת רוק אחת.


6. Katastrophe.

רוקו קייאטוס, הידוע גם בשם Katastrophe – הוא ראפר היפ הופ ומפיק מאמריקה. הוא הפך למבצע הטרנסקסואל הראשון של שירי ההיפ הופ.


7. תומס ביטי.

תומס ביטי הפך למפורסם ברחבי העולם בעקבות הריון שלו. תומס חי כאישה במשך 25 שנות חייו, ואז התחיל לקחת הורמונים זכריים. הוא לא עשה את הניתוח "המכריע", כי רצה בשלב מסוים להביא ילדים לעולם. נכון להיום, לתומס יש כבר 3 ילדים.


8. ריאן סלאנס.

ריאן נולד תחת השם קימברלי אן סלאנס. כיום הוא עובד כעורך דין בארגון הטרנסקסואלים האמריקאי. את הדרך של שינוי מאישה לגבר, הוא עבר בשנת 2005, ומאז הספיק להשתתף בתכנית של לארי קינג, ולהופיע בכתבי עת רבים כדוגמן.


9. אנדראס קריגר.

אנדראס קריגר עוד בהיותו אישה, השתתף בתחרויות אתלטיקה בהדיפת כדור ברזל.  כבר מגיל צעיר, האכילו אותה בסטרואידים אנבוליים ללא ידיעתה, והדבר הוביל לזה שהיא הפכה יותר ויותר לגבר. בשנת 1990 פרשה קריגר מהספורט, ובשנת 1997 עשתה ניתוח לשינוי מין.


10. צ'אז בונו.

צ'אז בונו, ובילדות - צ'סטיטי בונו, היה בתם של הזמרים האמריקאים המפורסמים סוני ושר. בגיל 25 שנים, צ'סטיטי הודה בפומבי על הנטיות הלסביות, ואחרי כמה שנים, עברה מספר ניתוחים. כעת הוא נהנה מאושר משפחתי.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> גברים שבעבר היו נשים