12 דרכים מוזרות להתמסטל


 

12 דרכים מוזרות להתמסטל

אנשים מכורים תמיד מחפשים דרכים להתמסטל. המוזרות מביניהן – בסקירה שלנו.

! אנו לא ממליצים לנסות את כל הדברים הללו, כי רובם בלתי חוקיים ומסוכנים לחיים !

1.

בשנת 2007, בקנזס (ארה"ב), נעצר צעיר על החזקה וריבוי של קרפדי נהר הקולורדו (Bufo alvarius). האיש ייצר ומכר את הארס, שמופרש מהעור של הייצור. החומר הזה כולל סם הזיות, שנקרא - Bufotenine.

לעתים קרובות, המכורים מתמסטלים רק מללקק את הקרפדות המקסימות הללו.


2.

בגיליון של העיתון "ניו יורק טיימס" בשנת 1998, היה מאמר על מחוסרי בית אפריקאים מזמביה, אשר התמסטלו מרחרוח של "ג'נקו" (Jenkem) — "סם" הזיות שמקורו באדים של צואת האדם.


3.

בדרום צרפת, בשנת 2006 אושפזו שני אנשים שהחליטו לאכול דגי Sarpa salpa יחד עם הבירה שלהם. אכילת ראשים של הדגים הללו יכולה לגרום לאפקט פסיכואקטיבי. אחד הגברים הללו הזה יותר מ- 36 שעות.


4.

יש בני נוער בארצות הברית, שכדי להתמסטל הולכים היישר למטבח – בחיפוש אחר תבלין ריחני בשם אגוז מוסקט. אם מעשנים כמות גדולה שלו - אפשר לחוות הזיה קלה ולהרגיש חום נעים בגפיים. עם זאת, ישנן גם תופעות לוואי כגון בחילות, סחרחורות קשות, יובש בפה, עצירות, הזיות מפחידות והנגאובר מפלצתי, אשר לא שווה את ההתמסטלות.

אגוז מוסקט לא פוגע בבריאות במנות קטנות ולא נחשב לסם.


5.

בשנת 2005, מחקר השינה שעבר בבריטניה הראה כי 85% מהנבדקים ראו חלומות וחזיונות יוצאי דופן, לאחר שצרכו 20 גרם של גבינה "סטילטון".


6.

בקניה, תבשיל אלכוהול ביתי שנקרא Changaa מדולל בדלק סילוני כדי להגדיל את אחוז האלכוהול.


7.

והסינים המופרעים ביותר מעדיפים Kiroro. זהו דלק סילון טהור שמעט חיממו אותו.


8.

למאוד פופולרי בחוגים מסוימים בסלובניה, נחשב משקה אלכוהולי "Salamander Brandy", אותו מכינים על ידי ערבוב של ברנדי עם רעל סלמנדרות. השיכרון מהמשקה מלווה בהשפעה נרקוטית חזקה, דומה לשימוש בקוקטייל של LSD ואקסטזי.


9.

בבתי הכלא ברחבי העולם, האסירים מתמסטלים מ- "פרונו" (Pruno) – משקה מצמרר שעשוי מפירות רקובים, סוכר וקטשופ. יש לו טעם וריח של קיא אדם.
אחוז האלכוהול תלוי במשך התסיסה של הפירות.


10.

בשנת 2007 בפקיסטן, נהרגו 22 אנשים מהרעלה מנחושת פורמלדהיד. את המנה הקטלנית הם קיבלו מצריכה של סם, שברוב המדינות המתורבתות נקרא Tharra. הוא הופך לרעל קטלני אם הוא תסס.


11.

המשקה הנרקוטי הפופולרי ביותר אצל האסקימואים, הוא שתן של אדם שאכל פטרייה רעילה זבובנית.


12.

ישנם גם "סמי שמע", שמסוגלים "לעורר" אזורים מסוימים במוח, ולגרום לאנשים רגישים השפעה פסיכולוגית דומה לשימוש בסמים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 12 דרכים מוזרות להתמסטל