תגידו לי איזה זיכרון נייד יש לכם – ואני אגיד מי אתם


 

תגידו לי איזה זיכרון נייד יש לכם – ואני אגיד מי אתם


לפעמים, הגאדג'טים שלנו יכולים להגיד עלינו יותר מהבגדים שלנו, וזיכרון הנייד – נותן בכלל אבחנה ברורה. ההעדפות האישיות ותכונות האופי שלנו גורמים לנו לבחור מבין כל מגוון הצורות והצבעים את הזיכרון הנייד היחיד, אשר הופך למקור לגאווה. בעזרת השטות הקטנה הזו, איתה בן האדם מסתובב בכיסו - אפשר בקלות ליצור פרופיל פסיכולוגי מלא ואפילו להגיע למסקנות הנכונות.

אם אתם מוצאים את עצמכם עם משהו כמו Data Traveler Mini Fun G2 של קינגסטון - אתם אופטימיסטים בלתי מרוסנים, שתמיד מחפשים הזדמנות ליהנות. אפילו הזיכרון הנייד שלכם משמש אתכם כמקור להנאה, במיוחד אם יש לכם את כל 3 הסוגים. וזה לא בגלל שאתם חייבים להשתמש בשלושתם בבת אחת – פשוט כל כך נוח לעשות מהם "נחש". בנוסף, הם צבעוניים וכיפיים, ועוזרים לנו להעסיק את הידיים כאשר צריך לחשוב על משהו.

הזיכרון הנייד Surgeon USB Flash Drive -  ירמז על כך שאתם מכורים לסדרות טלוויזיה על רפואה, ומשמעות הדבר היא שאתם בני אדם שמאוד מושפעים מהאפנה. לפחות, קשה למצוא הסבר אחר מדוע אתם רוצים להסתובב עם זיכרון נייד בצורת רופא מנתח רגזן. אם אתם לא שייכים למקצוע הזה, כמובן. או שאולי האפשרות לתלוש לרופא את הראש מדי פעם (כי הראש – זה המכסה של הזיכרון הנייד) תגרום לכם שמחה, כי "כאילו" התנקמתם בכל הרופאים שהכאיבו לכם אי פעם בזריקות ילדות הכואבות או בדברים אחרים.

אם אתם הבעלים של Prestigio Leather Data Flash , זה אומר שבהחלט הצלחתם בחיים. אתם יכולים להיות הבוס הגדול או אדם בעל חוש יופי מפותח, בקיאים באיכות טובה ובעלי טעם מצוין. העניין הוא, שהגוף של הזיכרון הנייד עשוי מעור אמיתי, ועיצובו אלגנטי מאוד. הזיכרון גם מגיע יחד עם תכנת אנטי וירוס, דבר המצביע על האחריות שלכם, והרציונליות.

אם אתם מעדיפים זיכרון נייד Verbatim Store'n'Go Netbook Storage USB Drive, אתם אנשים פרקטיים שאוהבים מינימליזם. הזיכרון הנייד הזה, עוצב במימדים קטנים כדי שיבלוט כמה שפחות כאשר הוא מחובר לנטבוק שלכם. הזיכרון הנייד הזה נועד להרחיב את הזיכרון של הנטבוקים, לכן הם בעלי זיכרון של 8 עד 32 ג'יגה.

אם בתיק שלכם זרוק זיכרון הנייד LaCie Galet USB Key, אז אתם אנשים בעלי דרישות גבוהות, שאוהבים דברים יפים מסביבכם. כנראה יש לכם גם iPhone, ותיקי מעצבים יקרים. אחרת, למה שתבזבזו על זיכרון נייד של 4 ג'יגה 200 דולר? אמנם, כמובן, קשה להתווכח עם העובדה שהזיכרון הזה בלעדי. העיצוב המוכסף המקורי יעזור לכם לבלוט!

אם אתם משתמשים ב- Lok-IT Secure Flash Drive ואינכם עובדים כאיש ביטחון ראשי של בנק, סביר להניח שאתם סתם פרנואידים. למה אתם צריכים זיכרון נייד, אשר מצפין נתונים באמצעות אלגוריתם 256-bit, ומספק את הגישה לנתונים המאוחסנים בכונן, רק לאחר הזנת קוד PIN? אגב, ידעתם שלאחר 10 ניסיונות להזין את הקוד הלא נכון, הזיכרון הנייד מפרמט את עצמו? הכונן הזה יכול לאחסן 2 קודים - עבור מנהל ועבור משתמש רגיל. הגוף שלו עשוי מאלומיניום עמיד, ועל הזיכרון עצמו יש מקלדת ל 5-10 מספרים.

אם יש לכם זיכרון נייד Victorinox Secure, אז אתם אנשים זהירים וחסכוניים. תהיו מוכנים לכל הקשיים, אסונות ומצבים קשים. ואם תמצאו את עצמיכם על אי בודד – בטוח תשרדו וגם תמצאו את הדרך להגיע הביתה. העניין הוא כי Secure Victorinox הוא גם זיכרון נייד וגם סכין שוויצרית. הוא יכול לשמש גם כזוג מספריים, מברג, פנס, פצירה ועט. באשר לכונן, יש לו חיישן ביומטרי שיכול לזהות את טביעת האצבע של בעליו. אם מישהו זר ינסה להשיג את המידע שלכם – הזיכרון ישמיד את המידע.

אם הזיכרון שלכם הוא Apacer AM101, אז ברור שאתם אוהדים של סגנון הסייברפאנק. אתם אנשים שבשמחה היו מתחברים למחשב בעצמם, אך עדיין לא יכולים.  בעיקרון, הכונן הזה  מאפשר להעביר את הנתונים מהכרטיס MicroSD למחשב דרך USB-port ללא חומרה נוספת. להסתובב עם כונן ששוקל 4 גרם הרבה יותר נוח מלהסתובב עם קורא כרטיסי זיכרון רגיל, כך שאפשר להגיד שאתם גם רציונליסטים.

אם הזיכרון הנייד האהוב עליכם ביותר הוא Cactus Penguin, אתם ללא ספק בעלי חוש הומור, דעה משלכם לכל דבר, ואתם גם אוהבים בעלי חיים. אין זה סביר שמישהו יעז להגיד שאתם משעממים. הזיכרון הנייד בצורת פינגווין, הוא בעל מעטפת סיליקון, אשר ניתן להסיר ולרחוץ מתחת למים זורמים. אגב, אתם יכולים להיות גם אנשים רגועים ומעשיים, כי הזיכרון הנייד הזה יפטור אתכם מהבעיה הנצחית של "המכסה שהלך לאיבוד".


לכן, אם אתם רוצים להכיר את האדם טוב יותר – אל תקראו הורוסקופים ואל תלכו לחפש עליהם מידע באינטרנט. פשוט תסתכלו על הזיכרון הנייד שלהם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> תגידו לי איזה זיכרון נייד יש לכם – ואני אגיד מי אתם