הדואטים הפליליים המפורסם ביותר באמריקה



הדואטים הפליליים המפורסמים ביותר באמריקה


דיק היקוק ופרי סמית.

בשנת 1959 דיק היקוק ופרי סמית פרצו לבית של משפחת קלטר בעיירה בשם הולקומב, בכוונה לקחת את הכספת שבתוכה 10,000 דולר. הם לא הצליחו למצוא את הכספת, אבל כן הצליחו לירות למוות בארבעה אנשים. הם נתפסו בלאס וגאס, נשפטו וקיבלו גזר דין מוות.


בוני וקלייד.

זהו זוג מפורסם של שודדים אמריקאים, שפעלו בתקופת השפל הגדול. זהו אולי אחד מהדואטים המפורסמים ביותר של עולם הפשע, שביצע סדרה של הפשעים הכי גדולים. הם נורו למוות על ידי סוכני ה-FBI.


האחים מננדז.

לייל ואריק מננדז, ירו למוות בהוריהם באחוזה שלהם בבוורלי הילס בשנת 1989. לאחר המעשה, האחים קנו כרטיסים לסרט בקולנוע המקומי כדי לארגן לעצמם אליבי. בחודשים הבאים לאחר הרצח, האחים ניהלו אורח חיים מפואר, ובכך עוררו את החשדות של המשטרה על כך שהם היו מעורבים ברצח של הוריהם. התובעים טענו מאוחר יותר שהאחים בזבזו כ- 1,000,000 $ במשך ששת החודשים הראשונים לאחר הרצח. שני האחים נידונו לאחר מכן למאסר עולם בכלא.


רוצחי קולומביין.

בשנת 1999, שני תלמידים בשם אריק האריס ודילן קלבולד עשו טבח נוראי בבית הספר המקומי. 13 בני אדם נהרגו ויותר מ- 20 בני אדם נפצעו קשה. לאחר שירו בבני כיתתם, הם התאבדו.


רוברט תומפסון וג'ון וונבלס.

זהו זוג הכי צעיר בהיסטוריה הפלילית. רוברט תומפסון וג'ון וונבלס, בהיותם בני 10, סתם בשביל הכיף היכו למוות ילד בן שנתיים. הרוצחים נידונו למאסר ללא הגבלת זמן, וכל השנים האלה היו במעצר. הם שוחררו מאוחר יותר.


נתן לאופולד וריצ'ארד לב.

לאופולד ולב – הם עבריינים שביצעו את הרצח המפורסם ביותר בארצות הברית. שניהם היו יהודים אמריקאים, שהתעניינו בעבודותיו של ניטשה, וחשבו את עצמם לאנשי על. בהקשר זה, הם "הולידו" את הרעיון לבצע את "הפשע המושלם". הם עשו תוכנית חטיפה תמורת כופר של קרוב משפחה של לב - בובי פרנקס בן ה-14. לאחר שהם חטפו אותו הם הרגו אותו, ואז פנו למשפחה עם דרישת כופר. לפני שהמשפחה שילמה את הכסף, הגופה נמצאה. התוכנית של צמד הרוצחים נכשלה, החוקרים מצאו ליד הגופה של בובי את המשקפיים של לאופולד – דבר שהפך להוכחה של מעורבותם.


הצלפים מוושינגטון.

לי בויד מלבו וג'ון אלן מוחמד – הם צמד רוצחים האחראיים על הרג 13 אנשים בוושינגטון. הפעילות שלהם נמשכה במשך שלושה שבועות. הגברים היו מעורבים בתקריות ירי. הם תקשרו דרך שני מכשירי קשר, ובחרו קרבנות אקראיים. מוחמד ומלבו נמצאו ישנים במכונית, שם אסרו אותם.


פרנק וג'סי ג'יימס.

שני האחים ביצעו את פעילות הפלילית שלהם במערב הפרוע במהלך מלחמת האזרחים. אחד הפשעים הנוראים ביותר שלהם – זה טבח במיזורי. שם נהרגו מעל 23 בני אדם, רובם קורקפו ונחתכו לחלקים. לאחר המלחמה, החלו פרנק וג'סי לשדוד בנקים, רכבות וחנויות באיובה, טקסס, ואלבמה.


"The Lonely Hearts Killers".

ריימונד פרננדז ומרתה בק, הידועים כ- "רוצחי הלבבות הבודדים", הואשמו ברצח של 20 נשים. המטרות שלהם היו נשים בודדות, אותן הם מצאו בעזרת מודעות הדייטים. בסופו של דבר, הזוג נעצר לאחר רצח של אלמנה ובנה. הם נידונו למוות על כיסא חשמלי.


בוץ' קסידי וסאנדנס קיד.

שני האקדוחנים האגדיים של המערב הפרוע, אשר שדדו בנקים ורכבות משא. בשנים 1896-1901 הכנופיה שדדה עשרות רכבות. בשנת 1901, ברח קאסידי יחד עם סאנדנס ואשתו דרך ניו יורק לארגנטינה. שם הם חיו בשלווה במשך כמה שנים ועבדו כחקלאים בחווה, אך בשנת 1901 הם חזרו לעיסוקם הקודם. בשנת 1908 הם נתפסו על ידי חיילים בוליביאני.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הדואטים הפליליים המפורסם ביותר באמריקה