מבוגרים חסרי מנוח


 

מבוגרים חסרי מנוח

הגיל הכללי של כל חברי להקת הרוק "הוותיקה" ביותר בעולם — The Zimmers - הוא 3700 שנים.

למרות שלהקת הרוק קיימת רק שנתיים, היא נחשבת ללהקת הרוק הוותיקה ביותר בעולם. וזה בגלל העובדה שאם נחבר את גילם של כל 50 חברי הלהקה – ייצא יותר מ- 3700 שנה.

בין חברי הקבוצה אין אנשים מתחת לגיל 70. הסולן - רפאל קרטה המכונה "אלף", חגג לאחרונה את יום הולדת ה- 90 שלו, והחבר המבוגר ביותר בלהקה - באסטר מרטין הכריזמטי והמזוקן כבר בן 102!

המפגש הראשון של The Zimmers התקיים באביב של שנת 2007, במהלך צילומי סרט תיעודי בערוץ ה-BBC, על גורלם של אנשים המתגוררים בבתי אבות.
במהלך הפרויקט, מפיק הטלוויזיה טים סמואלס הציע לגמלאים לשיר את השיר של הלהקה «The Who» בשם My Generation.

המילים של השיר התאימו בול לנושא של הסרט - האדישות האנושית לקשישים, והרצון החזק של האנשים המזדקנים לחיות. קטע השידור עם ביצוע של השיר הפך ללהיט – הסרטון של הלהקה ישר עלה למקום הראשון בכל משאבי האינטרנט, המשדרים קטעי וידאו.

החוויה המוזיקלית הראשונה (בין חברי הלהקה אין אפילו מוזיקאי מקצועי אחד) ממש מצאה חן בעיני הגמלאים, והם החליטו לנסות את כוחם בעסקי השעשועים. ב- 13 ביולי שנת 2007, הם הציגו שיר נוסף - «Firestarter» של הלהקה Prodigy, ובספטמבר השנה, הם שחררו את האלבום הראשון שלהם «התאווה לחיים» (Lust To Life), הכולל את שירי ביטלס, קווין, איגי פופ, אריק קלפטון ולואי ארמסטרונג.

והנה כמה מהביצועים שלהם:

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מבוגרים חסרי מנוח