החנויות החריגות ביותר בעולם


 

החנויות החריגות ביותר בעולם


Strippers World - חנות חשפנות

החנות, הזו, אשר קשה לקרוא לה "מכובדת", מציעה למבקרים את כל הדרוש עבור סטריפטיז – החל מתחתונים ועד למכשירים שונים, שוטים, בגדים פרובוקטיביים מאוד ואביזרים אחרים. החנות מוכרת ציוד באופן בלעדי עבור העוסקים במקצוע הקשה הזה, אבל בטוח שאנשים רגילים, ללא קשר למקצוע, גם מבקרים שם.


Deyrolle - חנות לאוהבי בעלי חיים

או ליתר דיוק – חנות עבור אוהדים של בעלי חיים שאינם בחיים. החנות הקטנה והחמודה הזו ממוקמת בפריז, ואפשר לקנות בה כמעט כל דבר שחובבי הטבע צריכים – החל מן השלדים של בעלי חיים שונים וגולגלות אדם ואיברים פנימיים שנשמרו באלכוהול, עד לחיות פרווה מפוחלצות שלמות בלבוש אדם.

החנות קיימת כבר במשך כמעט מאתיים שנה. היא נפתחה בשנת 1831, בעל החנות היה אנטומולוג בשם אמילי דיירול, אשר מצא את הנישה שלו בשוק. מאז, רווחי החנות גדלים, ומגוון הסחורה – גם כן.


Muara Kuin - חנות על המים

לעיר שנקראת Banjarmasin  שבדרום קלימנטן (האי בורנאו) קוראים בשם "העיר של אלף נהרות". יש בה שוק יוצא דופן, שבו הסוחרים משתמשים בסירות כבדוכנים. 

השוק ממוקם על נהר בשם - Muara Kuin. המוכרים, כמו גם כן הלקוחות והתיירים, נעים דרך השוק בסירות קטנות מיוחדות.

זהו מקום מאוד רומנטי, מן ונציה של המסחר ...

 

חנות למכשפות

באחד הערים הגבוהים ביותר מעל פני הים – לה פאס שבדרום אמריקה, נמצאת החנות הכי מפחידה. הלקוחות של החנות הן מכשפות מקומיות, חוזים, מדיומים, רופאי רפואה אלטרנטיבית ותיירים.

אפשר לקנות שם כל דבר: לדוגמה עוברים מיובשים של בעלי חיים, צפרדעים יבשים, מגוון רחב של נוצות, אבקות קומיעות, העשויים מחומרים מאוד יוצאי דופן. התושבים המקומיים (בוליבים) מאמינים שהעובר של לאמה, שנטמן ביסודות הבית, יביא לחיים בו עושר ומזל, ומגוון של פסלי חרס ישפר את חיי המין, ויגדיל את הפוריות.


Lome Vodoo Market - חנות וודו רפואית

במדינה קטנה "טוגו" שבמזרח אפריקה, יש העיר לומה (Lome), שבה נמצאת חנות יוצאת דופן. היא לא מוכרת ירקות או פירות, ואין בה קונדומים או ונשנושים.

רוב הסחורה של החנות כוללת דברים אקזוטיים כמו רגל פיל, ראש נמר או סוס, רגליים וחלקים אחרים של שימפנזה, וחלקים אחרים של חיות, שרק אפשר לדמיין.

הם לא נמכרים לבישול, אלא רק לשימוש בטקסים שונים ובתור מרכיבים של שיקויים של הרפואה האלטרנטיבית. הסחורות מגיעים מכל רחבי האפריקה, והחנות פורחת.


Freitag's Container Shop

בסחורה של חברה השוויצרית Freitag, יש מגוון של מוצרים העשויים ממוצרים ממוחזרים. בשנת 2006, להמשך המסורת, בציריך, נפתח ביתן מסחרי (אם אפשר לקרוא לזה כך) של החברה, אשר מורכב מקונטיינרים העומדים אחד על השני וסולמות.

החנות בנויה מ- 17 מיכלים, הגובה של המבנה כולו הוא 26 מטרים, והמראה ממש יוצא דופן. בגג המבנה יש טלסקופ, דרכו אפשר להסתכל על הנוף שנפתח.

 


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> החנויות החריגות ביותר בעולם