10 תמונות מפורסמות מהאינטרנט


 


10 תמונות מפורסמות מהאינטרנט

 

כריש במרדף אחר הקאנו.

בחודש ספטמבר 2005, פרסם המגזין Africa Geographic תמונות של כרישים לבנים גדולים מול חופי דרום אפריקה. ביניהם היה התצלום הזה, שבו רואים את הטורף בגודל 4 מטר רודף אחרי הקיאק.


אליגטור עם צבי בפיו.

בשנת 2004, ברשת הופיעו תמונות של תנין ששוחה באגם "קרוס" שבלואיזיאנה עם פגר של צבי בלסתותיו. תמונה זו השאירה בהלם את מעריצי הדייג הרבים שהתמקמו על שפת האגם.


לוויתן ידידותי.

בשנת 2009, צלם מרקו קראלה עשה צילומים מדהימים של לוויתן במהלך אחת הצלילות שלו בדרום האוקיינוס השקט. זו אחת התמונות המפורסמות, בה הצלם צילם במזל את אחד מעוזריו יחד עם הלוויתן הענק.


עלייה תלולה.

בחודש ספטמבר 2010, האינטרנט הוצף בסדרה של תמונות, שבהן רואים עדר כבשי ביגהורן מטפס על קיר תלול של הסכר "בופאלו ביל", הממוקם ויומינג. לאחר ויכוחים רבים, נמצא כי בדרך המוזרה הזו, החיות ניסו לאכול מלח מהאבנים.


תאומים מגזע שונה.

בחודש פברואר 2006, מספר עיתונים בריטים סיפרו לקוראיהם את סיפורם של שתי תאומות שהתמזל מזלן להיוולד בגזעים שונים. הוריהן גם מגזעים שונים, אבל מקרים כאלה הם נדירים ביותר. הסיכוי לאירוע כזה הוא 1 למיליון.


פיתון, שמוציא קנגורו מהמים.

התמונה הייחודית הזו פורסמה בשנת 2005 בחדשות של ערוץ ABC האוסטרלי. בתמונה רואים פיתון גדול שמנסה למשוך מהמים פגר של קנגורו. תמונה זו הייתה מוקפת במספר עצום של שמועות, שביניהן היו גם כאלה שאמרו שזו בכלל לא קנגורו אלא פרה.


שריפה בפארק הלאומי ביטרוט.

שנת 2000 הייתה השנה של שריפות קטסטרופליות בארה"ב. ב- 6 באוגוסט שנת 2000 היו מספר שריפות בפארק הלאומי ביטרוט, ואנליסט אש ג'ון מק'קולגן צילם את הסצנה שבה צביים צופים באש הקטלנית.


קורט ונר.

קורט ונר – הוא אמן בעל חשיבות בינלאומית. הוא הפך להיות חלוץ הז'אנר של אמנות הרחוב בתלת מימד.


דולפין ורוד.

בחודש יוני 2004, ברשת הופיעו תמונות של דולפין ורוד - הדולפין הלבקן, ששחה לאורך האגם בלואיזיאנה.


צבי שחור.

תמונה של צבי שחור נדיר הופיעה ברשת בשנת 2010. את התמונה צילם הצלם ריצ'רד אשור, ליד אוסטין, שבטקסס.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 10 תמונות מפורסמות מהאינטרנט