זוג לסביות מכין את בנן בן ה-11 לניתוח לשינוי מין



זוג לסביות מכין את בנן בן ה-11 לניתוח לשינוי מין

לפני כמה שנים בקליפורניה, משפחה לסבית - פאולין מורנו ודברה לובל - אימצו ילד בן שנתיים בשם טום. עכשיו, הנשים טוענות שטומי בן ה-11, חולם לשנות את מינו ולהפוך לבחורה בשם תמי. וזה לא נשאר בגדר החלום. הילד התחיל לקחת תרופות הורמונליות, אשר מעכבות את תהליך ההתבגרות המינית שלו. פאולינה ודברה חושבות, שכך יהיה לילד יותר זמן "להבין את עצמו ולהחליט מי הוא רוצה להיות יותר - בן או בת". אבל הן עצמן כבר  מדברות אל בנן בלשון נקבה. גם כן, אחד מאלבומי התמונות של טום בפייסבוק של דברה, נקרא "הנסיכה המתוקה שלי".

חסידי הזוג הלסבי טוענים, שאין שום דבר רע בלקיחת ההורמונים על ידי הילד, ולדבריהם עבור ילדים כאלה - זה "הפתרון ההגיוני ביותר" (מדווחים Foxnews).
מנהלת תוכניות חינוכיות של ארגון קליפורני לא ממשלתי "קשת המינים", ג'ואל באום, מאמינה שטיפול הורמונלי בתחילת גיל ההתבגרות – ייתן אפשרויות חדשות וזמן נוסף עבור ההורים של אותם ילדים שלא בטוחים בהשתייכות למינם. 

המשפחה מקבלת תמיכה גדולה מבעלי דעות דומות.
-  "אנחנו גרות בסן פרנסיסקו, ויש לנו כאן הרבה חברים הומוסקסואלים. הם כולם פונים אל הילד שלנו בתור ילדה, ואומרים דברים כמו "היי, את נראית טוב היום, בייבי" וכדומה".

המתנגדים לטיפול הורמונלי בילדים קוראים לזה התעללות. לדבריהם, ילד בן 11, לא יכול לקבל בגיל כזה החלטה כל כך גורלית, שתשנה את כל חייו. ויותר מזה – ההורים לא צריכים להסית אותו לכך. לכן, הם אומרים, זוג הלסביות פאולין מורנו ודברה לובל – הן הורים חסרי אחריות, והעובדים הסוציאליים צריכים לחקור את המקרה הזה לעומק. האמהות אומרות שלא הייתה שום הסתה מצידן, וטומי בעצמו בחר להיות ילדה, ללא לחץ מצידן.

ד"ר פול מקהאג, פרופסור לפסיכיאטריה באוניברסיטת ג'ונס הופקינס, סבור שלהאכיל  ילד בן 11 בהורמונים זה פשע באותה רמה, כמו לעשות שאיבת שומן לילדה אנורקטית.

-  "זו הפרעה נפשית, ולא בעיה של התפתחות הגוף של הילד שגדל. שינוי מין לא יעזור לו להתמודד עם הנפש שלו" - אומר הפסיכיאטר.

מומחים אחרים מסכימים אתו, וקוראים להתערבות מסוג זה בהתפתחות של הילד - ברבריות אשר יכולה לגרום בנוסף לבעיות נפשיות, גם לבעיות בריאותיות. אחרי הכל, גם טרנסקסואלים מבוגרים, שלוקחים הורמונים, נמצאים בסיכון גבוה לקבל מחלות לב (תרופות הורמונליות יכולות לשבש את תהליך קרישת הדם ולגרום לקרישי דם) ובסיכון לחלות בסרטן. אבל אפילו הרופאים המומחים מפחדים להתווכח, כשמדובר בזוגות הומוסקסואליים – כי קיים חשש שיאשימו אותם "בחוסר סובלנות".

ההורות עצמן, מצביעות על הסטטיסטיקה של התכנית למניעת התאבדות של צעירים:
יותר מ 50 אחוז מכלל טרנסג'נדרים לפחות פעם אחת, ניסו לסיים את חייהם לפני הגיעם לגיל 20.
הנשים מאמינות שהדבר נובע מהעובדה שלטרנסקסואלים לא נותנים הזדמנות להתנהג בנעורים שלהם, כפי שהם רוצים, ולהשתייך למין שהם עצמם בחרו. לכן, הן הסכימו לטיפול ההורמונלי – מבחינתן זה עדיף מלסכן את חיי הילד.
בנוסף, הנשים מספרות, שהילד היה עצוב מאוד, עד שהלבישו אותו בשמלה – אז הוא מיד הפך לילד מאושר. בגיל 8, האמהות איפשרו לבנן לבחור את הבגדים שלו בעצמו, וחוץ מבגדי נשים, הוא בחר לעצמו גם כמה חזיות.

ההורות מאמינות שנטילת תרופות ההורמונליות יעזרו ל-"תמי" למצוא את התשובה לשאלת חייה.
לדבריהן, הילד התחיל לזהות את עצמו בתור ילדה מגיל שלוש - כשנה לאחר האימוץ. הוא אמר: "אני ילדה!". ובגיל שבע שנים, הוא הבטיח להטיל מום על איברי המין של עצמו. פסיכיאטרים אבחנו אצלו "הפרעת זהות מינית".

מה יקרה הלאה במשפחה הזו - אינו ברור. לאחר הפרסום של המקרה, התערבות של עובדים סוציאליים תקבל התנגדות חריפה אצל תומכי זוגות הומוסקסואליים וטרנסג'נדרים. אחד החוקים שיש כיום באמריקה – זה איסור על טיפול הורמונלי, הדומה לזה שמקבל  הילד עד שהמטופל מגיע לגיל 18-20.

אך בינתיים, הילד התחיל כבר לקחת חוסמי הורמונים, וייקח אותם עד גיל 14-15. התרופה תעצור את ההתפתחות המינית הגברית הטבעית שלו: שינוי קול, הופעת שיער פנים והתפתחות של כתפיים רחבות. ואז אם הנער יחליט להפוך לאישה – הצעד הבא יהיה ניתוח לשינוי מין.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> זוג לסביות מכין את בנן בן ה-11 לניתוח לשינוי מין