המפטי דמפטי ישב על החומה...


 

המפטי דמפטי ישב על החומה...


ביצה – היא צורה אוניברסלית כמעט לכל דבר. היא חזקה, אסתטית ומולידה חיים חדשים. אחרי הכל, במיתוסים של עמים רבים היקום נברא מהביצה.
לכן גם המעצבים, משתמשים בצורה המושלמת הזאת למטרותיהם.


בית מגורים בצורת ביצה:

Egg Shape Mobile Living Space – זהו בית מגורים נייד, אשר יכול להכיל בקלות שני אנשים. יש מיטה זוגית, חלל משותף קטן, מטבח ואפילו חדר אמבטיה עם מקלחת. לא ברור בדיוק איך להעביר את בית הביצה ממקום למקום.


ביצה כמקום עבודה ופנאי:

NU-OVO -זו הזדמנות לקבל משרד או ספריה, גם לאלו שגרים בדירה קטנה. NU-OVO זה  חדר נייד קטן בצורת ביצה, שמכיל בתוכו שולחן ומדפים.


מדפסת הביצה Casio:

זו מדפסת של חברת Casio בצורת ביצה, ששוקלת רק 125 גרם. היא לא תופסת מקום רב על שולחן העבודה, יש לה חיבור USB, אבל עם זה היא יכולה להדפיס רק על חתיכות קטנות של נייר.


בניין הביצה במומבאי:

בניין Cybertecture Egg בעיר ההודית מומבאי, הוא משרדי החברה Vijay Associate. השטח שלו הוא 32,000 מ"ר, וכל הציוד בתוך הבניין מחובר לרשת "הבית החכם". כמו כן, מערכת מיוחדת מפקחת על בריאותם של אנשים שעובדים במקום.


רכב Egg Car:

רכב בעל שני גלגלים - זה הפתרון המושלם עבור נהיגה ברחובות העיר שמלאה בפקקי תנועה. אכן, הוא קטן מאוד, בעל מראה נחמד ויכולת תמרון גבוהה מאוד. רכב הביצה, כצפוי, עובד על חשמל.


קופסת מהדקי הנייר:

מוצר בשם "קן" הוא ביצה גדולה, בעלת מגנט חלש. והקן סביב הביצה הזו נוצר ממהדקי נייר, שכל אחד מהם בכל עת, במידת הצורך, אפשר להפריד ממנו או להוסיף.


עריסת ביצה:

ביצה, במוחם של רוב האנשים קשורה לחיים חדשים. עובדה זו נלקחה בחשבון על ידי יוצרי Ei-Max, שעשויה בצורת הביצה. ובכן, אין פלא שההורים לפעמים קוראים לילדיהם – גוזלים.


מקלחת הביצה:

יש הרואים את המקלחון יוצא הדופן הזה שנקרא Cocoon Shower Stall כגולם ענק, ויש אלו שרואים אותו כביצה. בכל מקרה, ממקלחת שכזו תצאו כאילו שנולדתם מחדש.


רמקולי ביצה:

הרמקולים של החברה Olasonic - הם כנראה בין הרמקולים בעלי הצורה המעניינת ביותר בעולם. וזה בגלל שהם עשויים בצורה של ביצים. ביצים, אשר מחוברים ל-USB.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המפטי דמפטי ישב על החומה...