איך להסתיר את חסרונות הגוף שלנו


 

איך להסתיר את חסרונות הגוף שלנו


1. פנים לפני:

יותר מדי "עגולים" בבגדים ובאביזרים, יוצרים אשליה  שהפנים מלאות יותר ממה שהן באמת. משקפיים עם מסגרת עגולה יעד עם שיער חלק וישר גורמים לפנים להראות יותר עגולות ומדגישים את הלחיים.

2. פנים אחרי:

כדי שהפנים יראו יותר רזות, רצוי להוסיף יותר "פינות". תנסו להחליף את התסרוקת, כך שהשיער יקיף את הפנים ויצור מסגרת, תורידו את המשקפיים או תחליפו את המסגרת למרובעת, תדגישו בעזרת סומק את עצמות הלחיים, תדגישו את העיניים. רק אל תגזימו.

3. ידיים לפני:

החלק העליון של הידיים – זה איזור בעייתי אצל המון נשים. בגד מסוג שאתם רואים בתמונה – רק יחמיר את הבעיה. צריך להגיד "לא" לשרוולים שמקצרים ויזואלית את הידיים ולגווני הצבעים שלא משתלבים עם גוון העור שלנו.

4. ידיים אחרי:

תחביאו את החסרונות של הידיים בעזרת שרוולים בסגנון חופשי. גם כן מומלץ ללבוש חולצות עם שרוול 3/4, סוודרים לא צמודים וחולצות עם מחשוף בצורת V.

5. גב לפני:

ג'ינסים צמודים יוצרים נפח מיותר באיזור המותניים. כדי להימנע מזה, צריך להפסיק ללבוש חולצות בהירות וג'ינסים עם גזרה נמוכה.

6. גב אחרי:

חולצה דומה לחולצה שבתמונה לפני, אבל בצבע כהה, יחד עם ג'ינסים בעלי גזרה גבוהה – גורמים לגוף להיראות יותר חטוב.

7. ירכיים לפני:

אל תקנו חצאיות קצרות אפנתיות. אם יש לכן ירכיים מלאות, אז להדגיש את זה ולמשוך תשומת לב מיותרת לאיזור הבעייתי – אינו מהלך חכם. חצאית קצרה מדי גם תמשוך את תשומת הלב וגם תדגיש את עובי הירכיים.

8. ירכיים אחרי:

בתמונה הזו, הדוגמנית נראית כאילו שהיא רזתה ב-3 קילו. הכל הודות לחצאית מסוג זה, שנותנת לגוף צורה של שעון חול. החולצה במקרה הזה, מביאה את תשומת הלב לחלק העליון של הגוף, ומגדילה בצורה ויזואלית את החזה.

9. בגד ים לפני:

ביקור בחוף הים יכול להפוך לסיוט של ממש, אם יש לכן משקל עודף. אם אתן רוצות להיראות יותר רזות, ללבוש בגד ים משני חלקים – לא בחירה נבונה. הפסים האפקיים גם משמינים בצורה ויזואלית.

10.בגד ים אחרי:

בגד יש כהה אחיד מקטין את ההיקפים, ואביזרים נלווים ותכשיטים מושכים את תשומת הלב אליהם.

11.שמלת ערב לפני:

קשה להרגיש אלגנטית, כאשר כל הזמן מנסים להכניס את הבטן בשמלה שגם כך לא מתאימה. הנצנצים מחמירים את הבעיה וגם מושכים את תשומת הלב לחלק התחתון של השמלה.

12.שמלת ערב אחרי:

שמלה קטנה ושחורה – זוהי שמלה קלאסית כבר במשך עשרות שנים. ולא סתם. השמלה הזאת היא כלי חזק מאוד להרזיה ויזואלית.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך להסתיר את חסרונות הגוף שלנו