10 שחקניות עם השכר הגבוה ביותר בהוליווד


 

10 שחקניות עם השכר הגבוה ביותר בהוליווד


מקום 10.

מריל סטריפ, שכר של 10 מיליון דולר.

השחקנית זכתה בשני פרסי "אוסקר", והייתה מועמדת לפרס הזה כ- 15 פעמים. זה דבר שאפשר לה לבחור רק את אותם התסריטים שמצאו חן בעיניה, ולהצטלם רק בסרטים שבאמת מעניינים אותה.


מקום 9.

סנדרה בולוק עם שכר של 15 מיליון דולר.

המבקרים עדיין לא יכולים להחליט איפה למקם את השחקנית - ברשימות של השחקניות הטובות ביותר או הגרועות ביותר. לדוגמה, בשנת 2009, קיבלה סנדרה "אוסקר" עבור "השחקנית הטובה ביותר" על תפקידה בסרט "The Blind Side", וממש יום למחרת היא זכתה ב-"פטל הזהב", כ-"השחקנית הגרועה ביותר" על תפקידה בסרט "הכל אודות סטיב" . אבל יחס דואלי אל השחקנית לא משפיע על שכרה.


מקום 8.

קמרון דיאז, אשר שכרה הוא 18 מיליון דולר.

כנערה מתבגרת, קמרון רצתה להיות זואולוגית, אבל הגורל רצה אחרת. צלם מוכר הציע לה חוזה רווחי מאוד בסוכנות דוגמנות 1עלית1. ככה העולם איבד זואולוגית, אך הרוויח שחקנית קומית טובה מאוד.


מקום 7.

קתרין הייגל, שכר של 19 מיליון דולר.

קתרין הייגל נכללת באופן קבוע בדירוג העליון של "הטובים ביותר". בשנת 2008 הוענק לה המקום הראשון ברשימת "99 נהשים הנחשקות ביותר".


מקום 6.

קריסטן סטיוארט עם שכר של 20 מיליון דולר.

מאז הילדות, כיכבה סטיוארט בסרטים שאינם זולים כלל. השותפים שלה לצילומים היו שחקנים מפורסמים כמו ג'ודי פוסטר, פורסט ויטאקר, דניס קוויד ושרון סטון. אבל ההצלחה והתהילה האמיתית השחקנית קיבלה לאחר הצילומים בסאגת ה-"דמדומים".


מקום 5.

ג'וליה רוברטס, משכורת - 20 מיליון דולר.

בשנים 2005 ו -2006, הייתה השחקנית ג'וליה רוברטס השחקנית בעלת השכר הגבוהה ביותר בעולם. והמגזין 1People1 הכניס את שמה לרשימה של "50 האנשים היפים ביותר בעולם" 11 פעמים. בשנת 2001, המגזין 1Ladies Home Journal1 נתן לה את המקום ה -11 בדירוג הנשים המשפיעות ביותר באמריקה.


מקום 4.

ריס ווית'רספון, אשר שכרה 28 מיליון דולר.

מעטים יודעים שריס ווית'רספון היא לא רק שחקנית מוכשרת אלא גם מפיקת סרטים. היא הבעלים של חברת הפקה משלה 1Type A Films1. ראוי לציין שבשנה שעברה היא זכתה לכוכב בשדרות הוליווד.


מקום 3.

ג'ניפר אניסטון, משכורת של 28 מיליון דולר.

מאז גיל 9, השתתפה ג'ניפר בחוגים ולמדה משחק. אבל עם תחילת הקריירה הרצינית שלה, הסוכן דרש ממנה להוריד 15 ק"ג ממשקלה.


מקום 2.

שרה ג'סיקה פרקר עם משכורת של 30 מיליון דולר.

סדרת טלוויזיה "סקס והעיר הגדולה" לחלק מהאנשים גורמת לרגשות חיוביים, וחלק לא אוהבים אותה בכלל. אבל בכל מקרה, הסדרה כבשה קהל רב ואת המבקרים, וזכתה בארבעה פרסים "גלובוס הזהב" ובשני פרסי "אמי".


מקום 1.

אנג'לינה ג'ולי, עם שכר של 30 מיליון דולר.

במשך שנים רבות, השחקנית מובילה בדירוג של הנשים הכי יפות וסקסיות. בנוסף ליופי, אנג'לינה נכנסת לרשימה של האנשים המשפיעים ביותר בעולם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 10 שחקניות עם השכר הגבוה ביותר בהוליווד