אישה, לידה ומוות


 

אישה, לידה ומוות


אנו רוצים לספר לכם את סיפור לידתה של התינוקת שלפניכם.

הסיפור הוא פשוט. אישה, ששמה סטייסי, חיה באוקלהומה. היא כבר בת 41, אין לה ילדים, ובמשך שנים רבות היא בטוחה שהיא עקרה. לאחר שהיא נפרדה מבעלה, היא לפתע  הבחינה בסימפטומים הידועים לכל אישה שבורכה בילדים. כן, הרופאים המופתעים מאשרים שהיא בהריון!

כמובן שלא מתעוררות שום שאלות על "ללדת או לא", והיא בשמחה מוכנה להפוך לאימא חד הורית. ימים של אושר, מלאים בשמחה ובהכנות לקראת הלידה הצפויה בעתיד, קניות של בגדי תינוקות, צעצועים ושטויות אחרות שנוגעות ללב... אבל כנראה שהגורל החליט להפתיע...

כאב חמור ופתאומי בראשה הוביל את סטייסי לרופא. האבחנה - סרטן. בשלב סופני. התקווה האחרונה להישאר בחיים – זה לעבור כימותרפיה. אך יש אחד "אבל" - התהליך הזה יהרוג את העובר.

עבור סטייסי לא היה ספק בקשר למה שצריך לעשות. היא אישה ואימא לעתיד. והבחירה שלה הייתה פשוטה - בין חייה ובין חיי תינוקה – היא בחרה בבתה. היא חושבת רק על דבר אחד – לשרוד עד ללידה.

כך עברו חמישה חודשים. עד שיום אחד היא נפלה נחנקת בביתה. הרופאים ניסו להציל לא רק את האימא, אלא גם את התינוקת. לסטייסי עשו ניתוח קיסרי וכך נולדה דוטי מיי. קטנה, שוקלת רק 928 גרם - אבל חיה. כאשר לבה התחיל לפעום מחוץ לרחם אמה, הלב של סטייסי נעצר, והיא מתה. הרופאים עשו החייאה והחזירו אותה לחיים.

אבל היה ברור שימיה ספורים. הסרטן פגע בעיניה ובשרירי הגרון וגרם לשיתוק. אבל היא ניצחה, היא עשתה את מה שרצתה – היא ילדה את בתה.

סטייסי הייתה חלשה מדי מכדי להגיע ליחידה לטיפול נמרץ, שם הייתה דוטי מיי, וייתכן בהחלט שהייתה מתה מבלי לראות את הילדה המיוחלת. אבל הרופאים החליטו לקחת סיכון ולשים את התינוקת בקפסולה מיוחדת, כדי שיוכלו להביא אותה לאמה.

הם השכיבו אותה על סטייסי, והאם והבת הביטו זו על זו במשך זמן רב.


שלושה ימים לאחר מכן, סטייסי נפטרה. דוטי מיי שרדה, ואומצה על ידי אחיה של סטייסי – ריי, אב לארבעה ילדים.

זה כל הסיפור. דוגמה לגבורה ואהבה שאין כמוהם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אישה, לידה ומוות