טיפים לצמצום המינוס


 

טיפים לצמצום המינוס

יש לנו 4 טיפים איך לחסוך ולצמצם את המינוס, נכון שנמאס לכם לראות כול חודש בחשבון הבנק שלכם מינוס למרות שאתם עובדים קשה ומרוויחים משכורת. הנה 4 טיפים

1. קבוצת רכישה לאלו שאוהבים לאכול. מהיום קיימות מספר חברות אינטרנט שמאפשרות הרשמה מהירה ורכישה של ארוחה במחיר זול לאחת המסעדות המבוקשות בעירכם או בכול אזור.

2. שיחות טלפון בחינם. אומנם זה דורש התחברות לאינטרנט אבל מהיום אפליקציות רבות נבנות במטרה לתת ללקוח, משתמש את האופציה לשלוח SMS חינם ולדבר בשיחות חינם, רק אם יש לכם את האפשרות לגלוש באינטרנט בדומה לפייסבוק וסקייפ.

3. משכנתא זולה. אחרי ששמענו כול החודשים האלו על ירידה באחוזי הריבית להלוואת משכנתא וכול ההפגנות שהיו בארץ כדי באמת לתת לאזרח את האופציה לחיות ביתר קלות. הרוב לא מספרים לנו שאנחנו יכולים ליהנות מריביות נמוכות ולצמצמם את המשכנתא, במקרים מסוימים גם כמה מאות שקלים חיסכון זה עוזר.

4. השקעה במטח יכולים להניב כסף גדול, מתחילים בקטן ויכולים תמיד לעלות ולצמוח. השקעה במטח מתאימה לכול אדם שמחפש דרך מעניינת להצליח בשוק ההון, הם השקעה מינימלית של סכום כסף קטן, אתם תתפלאו לגלות שכסף קטן מניב לכסף גדול.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> טיפים לצמצום המינוס