חוסר מזל קטלני


 

חוסר מזל קטלני


המקרה הזה אירע באביב של שנת 1994.
אמריקאי צעיר בשם רונאלד אופוס החליט להתאבד.
במכתב ההתאבדות הוא כתב שהוא, רונלד, מבצע את הצעד הזה בגלל אילוצים כלכליים וחוסר הבנה מצד ההורים.


לאחר סיום כתיבת המכתב, מר אופוס טיפס על אדן החלון וקפץ מהקומה התשיעית.
אין זה סביר שהוא היה עושה את זה, אם היה יודע שבאותו היום עבדו מנקי החלונות מחוץ לבניין, והם שכחו להסיר את רשת הבטיחות שהייתה מתוחה בקומה השביעית.
לכן, לאחר נפילה של שתי קומות, אופוס פשוט נחת על הרשת עם מכנסיים רטובים, אבל בחיים.
אבל כאן התערב הגורל הפנטסטי. פשוט חוסר מזל קטלני!


כאשר רונלד עף ליד החלון של הקומה השמינית, לתוך ראשו נכנס כדור שנורה מרובה של דייר מהקומה השמינית. בעוד המשטרה הוציא את הגופה מן הרשת, וניסתה לזהות את המנוח שראשו נהרס כמעט לחלוטין מהכדור, הבלשים החליטו שצריך להאשים את היורה בגין הריגה. אחרי הכל, אם הוא לא היה יורה - רונאלד אופוס היה שורד את הנפילה.


חקירה נוספת גילתה עובדות חדשות. התברר שזה היה קשיש שירה באשתו, אך החטיא, ובסופו של דבר הכדור עף אל החלון. משמעות הדבר הייתה שהבלשים היו צריכים לתקן את האישום ולהוסיף להריגה גם ניסיון לרצח (של אשתו).
פשוט בזמן המריבות עם אשתו, הוא תמיד תפס את הרובה שהיה על הקיר, ועשה "ירייה מדומה" – כדי הפחיד את אשתו על ידי לחיצה על ההדק. זה היה כמו טקס משפחתי.
לדברי שני בני הזוג, הרובה תמיד היה תלוי על הקיר ואף אחד לא טען אותו אף פעם.
לכן, על פי החוק האמריקאי, האחראי לגרימת מוות ברשלנות הוא זה שבסתר הטעין את הרובה.


מי זה יכול היה להיות? לאחר שקבעו שהיחיד שיכל להיכנס בחופשיות לחדר של בני הזוג היה בנם, הבלשים יצרו קשר עם חברו וגילו הרבה דברים מעניינים.

בידיעה שאביו מאיים לעתים קרובות על אמו עם הרובה התלוי על הקיר, הוא טען אותו בסתר, בתקווה שבריב הראשון אביו ירה למוות באמו, ויגיע לכלא. אבל בשבועות האחרונים אביו ואמו חיו בשלווה באופן מפתיע, ובזה העציבו את בנם. אז איפה הבן ה-"אוהב" שלהם עכשיו?


-  "איפה? - מופתע הזקן.
-  "בני חי מעלינו ... "

כן, הבן האבוד היה ... רונאלד אופוס ולא אחר! זה הוא שטעון את רובה הציד, וכאשר הנקמה לא הצליחה, הוא התייאש וקפץ החוצה דרך החלון. ונורה על ידי אביו, שרצה להכניס לכלא... ההתאבדות "הצליחה", אם כי לא בדיוק כפי שרצה אופוס ...

למרות שכל הסיפור הזה נשמע כמו המצאה - אבל יש עובדות מוצקות לכך שזה באמת קרה!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חוסר מזל קטלני