לוחות שנה חריגים


 

לוחות שנה חריגים

לוחות שנה יכולים להיות פשוטים מאוד או מורכבים מאוד כמו לוח השנה של בני המאיה. העיקר שהם לא יהיו שגרתיים ומשעממים. בכתבה זו, נציג בפניכם לוחות שנה יוצאים דופן, כאלה שמעלים את ספירת הימים והשבועות לרמה האמנותית.


לוח שנה תפוחי

אם כל יום תאכלו תפוח ירוק ופריך - אתם בהחלט תחזקו את המערכת החיסון שלכם. ואם תאמצו לוח שנה יוצא דופן, שבמשך כל השנה יאכיל אתכם בתפוחים על בסיס יומיומי -  תוכלו להגדיל את הסיכוי לזה שתצטרכו לקנות עוד לוח שנה כזה בשנה הבאה.


לוח שנה עם דיו

לוח שנה יוצא הדופן, שהומצא על ידי אוסקר דיאז, ממלא את עצמו: ככל שימים עוברים, הדיו לאט-לאט מתפשט בכלים בצורת מספרים. לוח השנה מזכיר לנו שהזמן עובר, ושלא נבזבז אותו.


לוח שנה גורס

בצורה עוד יותר בולטת, מראה את הראיון של הזמן החולף לוח השנה החריג של סוזן הרטריצ': במהלך היום, הדף עם התאריך של אותו היום נגרס באטיות – בדיוק כמו שימי חיינו הופכים לקטעי זכרונות.


לוח שנה של רגשות

אם אתם חשים שהימים עוברים מבלי להשאיר עקבות – זה סימן שצריך דחוף לשנות משהו. בזה יעזור לכם לוח שנה Life Calendar. בתחילה - זה רק הרבה נקודות צהובות, שאתם בעצמכם תצטרכו למלות ולהפוך אותם לסמיילים לפי רצונכם, ובהתאם ליום שעבר עליכם. בסוף השנה יהיה קל לגלות, איזו שנה עברה עליכם.


לוח שנה עם תה

כל יום בלוח השנה יוצא הדופן הזה - זה תה. בכל פעם – תה בטעם אחר. סט של 12 קופסאות ייתן הזדמנות לקום כל בוקר עם תחושות חדשות של טעם.


לוח שנה שקית לפח

המעצב האוקראיני Yurko Gutsulyak המציא לוחות שנה בצורת שקיות אשפה - או שלהפך, שקיות אשפה בצורה של לוחות שנה? הם מעודדים את עובדי המשרד לזרוק את האשפה מדי יום.


לוח שנה עם אחריות

כאשר החברה Schott Solar מוכרת את הפאנלים הסולאריים שלה, היא מציעה אחריות ל- 20 שנה. כדי איכשהו להמחיש את זה, החברה ייצרה לוחות שנה של ... 20 שנה: ערימה עבה מאוד של נייר יוצאת מתוך הקיר ל-60 ס"מ, כמו מדף.

 

בזה אנחנו מסיימים את סקירתנו בתקווה שלוחות השנה המקוריים והחדשים לא יתנו לנו לבזבז זמן יקר לשווא.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לוחות שנה חריגים