איך לעשות חתונה מהאגדות?


 

איך לעשות חתונה מהאגדות? 


התחילו מהבגדים! תלבשו בגדי חתונה מדהימים, ותוכלו להפוך לכל מי שתרצו, ולהרגיש כמי שתרצו – כנסיכה או כערפד, כדמות גיבורה וכדמות מצוירת... הכי חשוב – זה לזכור את  האגדה האהובה עליכם, ולממש אותה.


תראו איך אנשים עושים זאת.


1. חתונה של גיבורי על

בסדרת האנימציה "ליגת הצדק", הגיבורים האמריקאים נלחמים ברשע יום אחר יום כצוות אחיד, והמעריצים של הסדרה מחכים בקוצר רוח לרגע שהבאטמן והוונדר וומן יתמזגו בתוך מערבולת אחת של אהבה.

בחתונה של ניל (בן 46) ושרון (בת 40) הכל היה כפי שהאוהדים חלמו כבר הרבה זמן. החתן לבוש כבאטמן, והכלה – כדיאנה, נסיכת האמזון.

האורחים נדרשו לבוא בתלבושות של איש הברזל, ג'וקר, מאסטר יודה ודמויות ידועות אחרות מקומיקס, סרטים וסרטים מצוירים. התמונה הקבוצתית יצאה צבעונית מאוד, והחתונה – בלתי נשכחת.

2. חתונה בערב ליל כל הקדושים

אף אחד לא אוסר לשלב את יום הנישואין עם ליל כל הקדושים. לחתן זומבים עם ערפדים, מכשפות עם מומיות, ושלדים עם רוחות רפאים – לא רק אפשרי באותו יום, אלא גם הכרחי.

לדוגמה, באסיה באופנה בימים אלו, להתחתן בבגדים ואיפור של זומבים. הדבר אינו נדיר כלל.

לחתונה אחת כזו, מכל האורחים ביקשו לבוא לחתונה בבגדי אבל. הכלה בשם ג'וליה הגיעה לאולם האירועים בהיותה שוכבת בארון מתים. כאשר היא קמה מהמתים, היא לקחה את  החתן "אל המזבח", כאשר הוא קשור בשרשרת של כלב. נכון להיום, ארון המתים של החתונה משמש כשולחן קפה בסלון של הזוג.

האוהדים של נושא המוות ושל מוזיקה כבדה, נכנסו לאולם הטקסים מלווים במוזיקת Death Metal, הצטלמו בבית העלמין, והגישו עוגה עם גולגלות. במקום שמפניה היה ים של בירה.

3. חתונה סינית גדולה בפנדורה של כדור הארץ.

רכס הרי וו ליניאן שבסין, נתן השראה לבמאי ג'יימס קמרון ביצירת הנופים של כוכב הלכת פנדורה, איפה שמתרחשים האירועים של הסרט "Avatar". היום המון צעירים סינים באים אל המקום המדהים הזה כדי לעשות חתונה בסגנון מדע בדיוני.

4. נישואי שרק ופיונה

הבנאי בן ה-44 מאנגליה, הבין איך צריך להתחתן, אם שם המשפחה שלך הוא "גרין" (ירוק). אבל אשתו בת ה- 40 כריסטין, מספרת שהרעיון של חתונה של שרק שייך לה, כי קית' (החתן), מרגע ההיכרות הזכיר לה את המפלצת הטובה מהסרט המצויר.

ביום החתונה, הם עשו איפור מקצועי במשך כשלוש שעות לפני טקס החתונה. התברר שהאוזניים הירוקות הקטנות מתאימות מאוד למר' גרין. בנה בן ה-18 של כריסטין מנישואיה הראשונים, רצה להתלבש כחמור, אבל לא מצא תחפושת מתאימה.

5. החתונה המזוקנת ביותר בהיסטוריה

מי יודע למה ארין וג'ארד אוהבים את שיער הפנים... אבל לחתונה שלהם, החתן והכלה הגיעו עם שפם מזויף. הם דרשו מאורחי הטכס להדביק גם כן שיער פנים מזויף... לכל אלה שבאו לברך את הזוג הטרי עם הפנים חסרי השיער, הוצע מבחר של שבעה דגמים של שפם להדבקה.





( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך לעשות חתונה מהאגדות?