הדיילים ההולוגרפיים של נמל התעופה "אורלי"


 

הדיילים ההולוגרפיים של נמל התעופה "אורלי"

העתיד מתחיל היום! אפשר להבין זאת בבירור, כאשר מתעניינים בפיתוח של טכנולוגיות חדישות. הרי לפני כמה עשורים, עשו סרטים על העתיד הרחוק, שהיו שמעורבות בהם דמויות הולוגרפיות. והיום בנמל התעופה "אורלי", הם הופיעו.


עד יחסית לא מזמן, ההולוגרפיה הייתה נחשבת לטכנולוגיה תאורטית בלבד. אבל אנחנו יכולים כבר לראות את היישום של הטכנולוגיה בפועל. כבר בימינו אפשר להזמין מפות הולוגרפיות ZScape או להתבונן בתצוגה הולוגרפית של טלפון iHolo. ובנמל התעופה "אורלי" שבפריז, לאחרונה הופיעו העוזרים ההולוגרפיים.


זו התגשמות החלום עבור אוהדי מדע בדיוני. בקרוב מאוד, הדמויות הולוגרפיות יהפכו לעוזרים שלכם, אשר יוכלו לתקשר אתכם ולסייע לכם. בכל מקרה, הראשונים שבהם כבר הופיעו בשדה התעופה "אורלי".

אמנם, ההולוגרפיה עדיין לא תלת ממדית, אלא דו ממדית. הטכנולוגיה הזו פותחה בהזמנת הסוכנות הצרפתית «L'oeil du chat».
המשימה העיקרית של העוזר הולוגרפי - זה להחליף את מסופי המידע הסטנדרטים, שמספקים לנוסעים מידע על שדה התעופה ועל השירותים שבמקום. עכשיו כדי לקבל את המידע הזה אתם יכולים לתקשר עם הדיילים הולוגרפיים.
כדי לעשות זאת, בסטודיו צולמו עשרות קטעי וידאו שעונות על שאלות נפוצות של הנוסעים.

יוצרי הדיילים הולוגרפיים בשדה התעופה "אורלי" טוענים שהמידע שמתקבל בדרך זו נתפס הרבה יותר טוב מאשר זה המתקבל ממסוף מידע רגיל. דמויות הולוגרפיות בעצמן הרבה יותר גלויות ומושכות תשומת לב רבה יותר מסטנדים רגילים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הדיילים ההולוגרפיים של נמל התעופה "אורלי"