הקניות היקרות והמוזרות ביותר של הקיץ הזה


 

הקניות היקרות ביותר של הקיץ הזה

 

הקיץ מתקרב לקיצו, החופשה עומדת להיגמר... ובכן, צריך לקנות משהו שיזכיר לנו את הקיץ הזה. יש שקונים דברים ומזכרות מהמקומות בהם הם ביקרו, ויש כאלה, שעושים לעצמם מתנות "קצת" יותר יקרות מהמתנות הרגילות.

1. ….ועכשיו תביא פרחים!

מה דעתכם על אגרטל, שבו תוכלו לשים זר פרחים נחמד? ובכן, בשביל אגרטל בגובה 1.8 מטרים, אשר נמכר במכירה פומבית סקינר במסצ'וסטס, נצטרך למצוא פרחים גדולים מאוד. עם זאת, כלי המותרות נרכש עבור 17,290 דולר.

2. לשתות יין לבריאות

הסומלייה הצרפתי כריסטיאן ואנק, רכש את בקבוק היין הלבן היקר ביותר בעולם עבור 117,000 דולר. הוא מתכוון לפתוח את הבקבוק של שאטו ד'איקם של שנת 1811, בשנת 2017, לציון 50 שנות לקריירה שלו.

3. חלום של כל אישה

איש עסקים ממלזיה, שביקש להישאר בעילום שם, קנה יאכטה, מעוטרת בזהב ומתכות יקרות אחרות במחיר של 4,8 מיליארד דולר! יש שמועות שמי שקנה את הספינה הוא רוברט קיואוק - האיש העשיר ביותר של מלזיה.

4. אהבה עצמית חסרת גבולות

השייח הערבי חמד, נפרד מהכסף בקיץ הזה באופן בזבזני למדי – הוא כתב את שמו באותיות ענקיות. כל אות היא בגובה קילומטר אחד. על זה שאת השם שלו אפשר לראות עכשיו  מהחלל החיצון – הוא שילם מיליוני דולרים.

5. ושוב אגרטלים!

סטיב וין הידוע, העוסק בהימורים ומלונות, רכש ארבעה כדים סיניים בשווי 12.8 מיליון דולר.

6. לאוהדי הספרות

הקיץ הזה, ברשימת הרכישות המפוארות ביותר יש גם מקום לספרות: כתב היד של היצירה הבלתי גמורה של הסופרת המפורסמת ג'יין אוסטן נמכר במכירה פומבית עבור 1.6 מיליון דולר.

7. ...וצילום!

הצילום הנדיר בשחור לבן של הביטלס, בכלל נקנה בכסף רב במכירה פומבית. המוכרים לא חשבו להרוויח עליו יותר מ-3000 דולר, אך לתדהמתם הצילום נמכר ב-68000 דולר. .

8. במקום הנכון, בזמן הנכון...


 
יליד טקסס, קנת רובינסון, עשה באמת עסקה טובה, כאשר הוא קנה בית ששווה 300,000 דולר ... ב-16 דולר!!! האיש השתמש בפירצה בחוק המדינה הזו, לפיו אדם יכול לקבל בעלות על הבית, אם הוא חי שם בהעדר בעלי המקום במשך זמן מסוים. מר רובינסון גר בבית הזה, לכן הוא מילא את המסמכים כדי לתבוע את מרחב המחיה. לפתוח תיק בבית המשפט עלה לו 16 $. אז אם הוא יחיה בבית הזה עוד 3 שנים, הוא יהפוך לבעלים החוקיים של המקום.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הקניות היקרות והמוזרות ביותר של הקיץ הזה