שבע תכונות נשיות שדוחות גברים


 

שבע תכונות נשיות שדוחות גברים

אישה אמורה לעורר פנטזיות אצל גברים. אבל לא כל הנשים יכולות לכבוש את לבם של האנשים הסובבים אותן. יש כמה טעויות נפוצות, שמרתיעות את המין החזק מהאישה.


1. "המראה החיצוני - לא חשוב ...."

זו טעות חמורה. כמובן, שעבור הגברים, גם האינטליגנציה, גם חוש ההומור וגם תכונות אחרות של הנשים (או במילים אחרות – העולם הפנימי) חשובים. אבל זו לא סיבה להזניח את ה"עולם החיצוני", במיוחד אם זה הופך לשגרה.

בגדים מלוכלכים, ריח רע מהפה, איפור מרוח, שיער מלוכלך, רגליים שעירות - כל זה הורג לחלוטין את כל הרצון הטוב אצל גברים.


2. "אני לא ראויה ...."

גברים מיד מבחינים, איך האישה מקבלת את עצמה. אישה שסגורה בעצמה ולא בטוחה בעצמה – מיד תאבד כל עניין אצל גבר, כי היא תקרין החוצה את ההרגשה שלה, והגבר בעצמו יסתכל עליה כעל "לא ראויה".

ולעומת זאת, כאשר התנהגות של האישה מעידה על שביעות רצון וביטחון עצמי – היא מעניינת ומאתגרת את הגבר. את האישה חסרת הביטחון מסגירות העיניים העצובות וחסרות החיים, תנועות מגושמות, פסיביות, נטייה להתלונן, דיבור מבולבל וצחוק עצבני.


3. "תראה אותי, אני סקסית!"

מאמץ רב מדי כדי למשוך את הגברים, יכול לגרום לתוצאה הפוכה ממה שהיית מצפה. התנהגות בוטה או אגרסיבית, לבוש בלתי הולם - כל זה נראה כמו משחק "לפתות את כל מי שמסביב". כאשר מסתכלים על המשחק הזה, האינטואיציה אומרת לגברים שמשהו לא בסדר איתה: או שהיא איננה פופולרית, ובצורה הזאת מנסה לתקן את זה, או שהיא אחת מאלו שידרשו תשלום לאחר הבילוי איתה. בכל מקרה, זה יבריח גברים נורמליים, וימשוך רק סוג מסוים של גברים. את צריכה את זה?


4. "קרה מבחוץ, וחמה מבפנים".

אישה יכולה לרצות להיות מאוד מושכת וסקסית, אבל מעשיה והתנהגותה יכולים לומר את ההיפך. נשים כאלה אינן מפלרטטות או אפילו מתנהגות בצורה גברית. מתקבל הרושם שהיא "קרה כקרח" ללא רגשות - אבל זה לא כך. הנשים צריכות להראות סימפטיה כדי לעורר סימפטיה הדדית.


5. הרגלים רעים.

הם מפחידים את כולם, לא רק את הגברים. בימינו, כאשר כל העולם נלחם בעישון ובאלכוהוליזם, גברים רבים נלחמים עם ההרגלים הרעים הללו. לרובם לא נעים המראה של אשה מעשנת או משתכרת. יש גם הרגלים יותר תמימים, אבל באותו זמן מעצבנים לא פחות – כמו גזיזת ציפורניים עם השיניים, לעיסת מסטיק תמידית וכד'. אם תיפטרי מההרגלים הרעים - לא רק תהיי יותר מושכת בעיני אחרים, אלא גם תהיי יותר בריאה.


6. יותר מדי מכל דבר ...

הכוונה לנשים עם יותר מדי איפור, תכשיטים, בושם כבד מדי או תסרוקות מסובכות. כל האביזרים הנערמים, וכל הקוסמטיקה – לא נותנים לראות את האישה עצמה. גברים אוהבים טבעיות, כאשר היא מודגשת מעט, ולא מכוסה לגמרי.


7. התנהגות וולגריות.

מיניות – זהו נשק רב עוצמה בידיים של אישה מיומנת, לכן צריך להשתמש בנשק הזה בסתר. אם נעשה בו שימוש כפייתי – זה מתחיל להרתיע. לכן פלירטות עם כל הסביבה – לא יתרום ליחסים נורמליים עם גבר נורמלי.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> שבע תכונות נשיות שדוחות גברים