הגאונות היא בפשטות


 

 

 

הגאונות היא בפשטות


עיצוב תעשייתי - זה, באופן כללי דבר מאוד מסובך. אבל התוצאות צריכות להיות כמה שיותר פשוטות: רק אז הם יגרמו לתגובות כמו "וואו!" ומחשבה קנאית "ואיך אני לא חשבתי על זה קודם?". לפניכם כמה מההמצאות הפשוטות אך גאוניות.


סכין למריחה

הפתרון הזה הוא פשוט ... פשוט מבריק. כאשר אתם קונים חמאה חד פעמית – בדרך כלל אין עם מה למרוח אותה. כיסוי בצורת סכין, אשר בעזרתו ניתן למרוח את החמאה על הלחם – זה המצאת המעצב הקוריאני Yeongkeun Jeong.


פקק שיקל על פתיחת הבקבוק

לפעמים נראה, שאת הפקק בבקבוקי שתייה קלה עושים עבור שרירנים: לא רק נשים, אלא גם לא כל גבר יכול לפתוח אותם, במיוחד אם הבקבוק והפקק רטובים וחלקלקים. אז מה לעשות? פשוט לשנות את הצורה של הפקק - וזהו! בצורה הזו, בקבוק נפתח קל להפליא. ממציא של הרעיון – שאו נונג צ'אן מדרום קוריאה.


כפית פשוט מבריקה

למרבה הצער, החיים לא תמיד נותנים לנו את כל מה שאנחנו רוצים. אתם פותחים את היוגורט – ונאלצים להתלכלך בזמן האכילה, כי אין שם כפית. אבל יש מכסה! עוד קוריאני מבריק, צ'ו סונג-היאה, מציע להשתמש במכסה כמו בכפית - אתם פשוט צריכים לכופף אותו קצת.


הכד שלא שופך לצדים

במשך אלפי שנים, האנשים הבורים שפכו יין על הקרקע, בזמן שניסו למלות את הכוסות. כדי לא להתרגש מזה, הם אפילו המציאו כל מני אלים, שלכאורה עבורם המשקה נשפך. אבל הנה, הגיע לעולמינו הכד שלא מבזבז טיפה - Verte - והיין נשפך רק לכוסות!


הפקק שלא שופך לצדדים

פתרון נוסף לבעיית בזבוז המשקה - פקק מיוחד. הוא הומצא על ידי המעצב היפני שותא אאויאגי. הפקק ROOFERS גורם לנוזל לזרום למקום הנכון.


עישון הורג

משרד הבריאות מזהיר... ומזהיר... ומזהיר... ויש כאלה שרק צוחקים מזה. כהוכחה סופית, המציאו לכבודם חפיסת סיגריות בצורת ארון מתים. מבריק, פשוט ומשכנע.


ארגז בירה גאוני

ההוכחה הבאה של האמירה "כל דבר גאוני – הוא פשוט" – זה ארגז, אשר יקרר את המשקה אפילו בחום. השיטה כבר זמן רב ידועה לשימוש על החוף: אתם פשוט צריכים לכסות את הבקבוקים במים. החלק התחתון של ארגז הבירה – זה מעין קערת פלסטיק.


פקק עם תועלת

בפקק הזה יש קשית מקופלת, בעזרתה ניתן לשתות.  אבל הקש יוצא די קצר – כ-9 ס"מ אורך, שזה יותר מתאים לכוס מאשר לבקבוק.


פקק יין פקקים עם חיות קטנות

פקקי יין, שהומצאו על ידי המעצבת ההולנדית שרלוט ואן דר הורס נראים יוצאי דופן: הם כאילו מרמזים שאם אפילו החיות הקטנות שקעו עם ראשם בתוך הבקבוק - אז גם לכם שווה לשתות איתם משם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הגאונות היא בפשטות