הנעליים המגוונות "זה או זה"


 

 

 

הנעליים המגוונות "זה או זה"

על מה אתם מסתכלים קודם כל, כאשר אתם מכירים בן אדם חדש? על עיניים, שיער, הבעות פנים? ובכן, לא! פסיכולוגים אומרים שקודם מסתכלים על הנעליים. אולי אפילו לא במודע. אי אפשר לדעת האם זה נכון, אבל זאת עובדה - שזוג נעליים מסוגננות יכול "לעשות" את כל התלבושת.

לאחרונה קראתם על האוסף האחרון של ויקטוריה ספרוס. והיום אנחנו נספר על הנעליים שעוצבו על ידי מעצבת ישראלית – דניאלה בקרמן.

יש לנו מזל לראות לא רק פריטים מעניינים ומקוריים, אלא גם מעצבים צעירים ומבטיחים. האוסף של הנעליים "המעשיות" – זהו הצעד הראשון בתחום האפנה של המעצבת הצעירה דניאלה בקרמן, בוגרת בצלאל. בקרמן מכירה בעובדה, שהיא מעדיפה  להשתמש בכשרון שלה כדי להקל על חיי היומיום של האנשים. במקרה הזה, הנעליים שלה נועדו לפתור את בעיית הנעליים החלופיות.

הנעלים של דניאלה בקרמן קיבלו שם "זה או זה". השאלה הזו נשאלת לעתים קרובות על ידי נשים שמחליטות איזה זוג נעליים מתאים למקרה הנוכחי. לאור אהבתנו לנעליים, שמוכפלת ברצון להשקיע פחות כסף וזמן על הרכישה הבאה, עיצבה דניאלה את הוריאציה של "חמש באחד": הנעליים המעצבות שלה באים עם 5 עקבים להחלפה.  את הבעיה "מה לשים היום: נעל שטוחה או עקבים" - כעת ניתן לפתור תוך זמן קצר, וגם לשנות את דעתך כמה שבא לך. כל שעליך לעשות זה לנתק את החלק האחורי של הנעל ולצרף אחד חדש.

למעשה, "זה או זה" - זה לא הדגם הראשון של נעליים "להחלפה". אך היתרון של הנעליים של דניאלה בקרמן הוא בזה, שכל עקב משנה לחלוטין את סגנון של הנעל כאילו שזה זוג חדש.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הנעליים המגוונות "זה או זה"