העקבים המפילים והפלטפורמות המהממות


 

 

 

העקבים המפילים והפלטפורמות המהממות

מן האוסף החדש ויקטוריה ספרוס (Victoria Spruce)

היכולת ללכת על עקבים - זו אמנות, שלא זמינה לכל אישה. אצל הגברים זה בכלל בגדר תעלומה. כמובן, המעצבים עדיין מרחמים על הלקוחות פוטנציאליים שלהם, ולעתים קרובות משלימים את העקב ההורס עם פלטפורמה מדהימה ויציבה. אבל לפעמים, מאמציהם רק מסבכים את המשימה הקשה. לדוגמה – האם תוכלו "לרחף" בנעליים בעלי העקבים והפלטפורמה מהאוסף של ויקטוריה ספרוס? למרות שהחידושים האלה נראים באמת מפתים...

ויקטוריה – היא עדיין מעצבת צעירה מאוד. השנה, היא קיבלה תואר שני בעיצוב בגדי נשים והנעלה, בקולג' המלכותי לאמנות (בלונדון). אך "הצעירות" שלה לא מנעה ממנה להתחיל להיות ידועה - האינפורמציה על אוסף הנעליים המקורי של האביב-הקיץ 2012, תוך כמה ימים עבר בכל הבלוגים האופנתיים. ובכן, באמת יש מה לראות.

ויקטוריה ספרוס מודה, שאת ההשראה האמנותית שלה היא תמיד קיבלה מפיסול ואדריכלות.  דבר אשר בא לידי ביטוי בעיצוב של הקולקציה החדשה של הנעליים. עקבים ופלטפורמות הענקיים גורמים לבעליהן להסתכל על העולם מלמעלה. הסגנון של כמה מהדוגמאות, כנראה מבוסס על רכבות הרים אמריקאיות. ככל הנראה, ללכת על עקבים כאלו – מעורר את אותה תחושת הפחד.

המעצבת משלבת חומר כבד למדי עם עור קליל. תכונה נוספת של יצירותיה של ספרוס -  זו העובדה שהעקב, הפלטפורמה ו-"גוף" של הנעל מתמזגים אחד עם השני, וזה יוצר מראה חלק ואחיד.

ובכן, אם עקבים ופלטפורמות - זה לא בשבילכן - אז באוסף של ויקטוריה תימצאו נעליים שטוחות, לא פחות מקוריות אבל הרבה יותר נוחות.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> העקבים המפילים והפלטפורמות המהממות