מאניגמי - פריטים חריגים שעשויים מכסף


 

 

 

מאניגמי - פריטים חריגים שעשויים מכסף


אה, כסף, כסף, כסף ... הוא קיים לא רק כדי שירוויחו ויבזבזו אותו, אלא יכול לשמש גם כחומר עבור "אמנות כספית".

לאוריגמי מכסף (מאניגמי) יש ערך כפול. בנוסף לערך של הכסף, אמני האוריגמי משתמשים בכישרונם, ובסופו של דבר יוצרים את העבודות המצוינות, שכל אחד ירצה לתת או לקבל במתנה.

בעזרת הזר המקורי הזה, תוכלו לתת לחברה שלכם שתי מתנות בבת אחת, וגם להראות עד כמה היא יקרה בשבילכם. בזר של ורדים מכסף משתלבות שתי מתנות פופולריות - פרחים וכסף. צבע הזר תלוי בשטרות מהם הוא עשוי.

מגוון של עבודות יד מכסף גדל מדי יום. אחת הדוגמאות הברורות הן פריטי כסף לחתונה. כאשר אתם עושים משהו במו ידיכם, אתם מכניסים את האנרגיה שלכם, וכך נותנים מעט מהחום שלכם לאנשים שמסביבכם.

סקוט קמפבל, אמן הקעקועים הידוע, עשה תערוכת אמנות שנקראת "Make it rain", אשר היו מוצגים בה יצירות מחבילות של שטרות, בהן חתוכים בלייזר יצירות אמנות. למשל, הפרח העדין עשוי מיואנים.

מהפרחים האלה מורכבת הקומפוזיציה הזאת.

דג יפה מאוד, עבודה ממש עדינה.

שמלת הכסף, שמכילה כ -50 אלף לירות שטרלינג, כולל שטרות ומטבעות!

באמת שמלה מדהימה, ששום בחורה לא תסרב ללבוש כזאת.

סקוט קמפבל מצא עוד שימוש לכישרון שלו: בזמן חופשי מעבודה בסטודיו לקעקועים  הוא חותך את הפסלים המורכבים ביותר בשטרות עם מכונת הקעקועים שלו. הפריט היקר ביותר בתערוכה – זו גולגולת מגולפת בתוך תיבה – היא מכילה שטרות בסך 11000 דולר.

פרח מדהים עם יהלום במרכז.

אמני האוריגמי, שהתעייפו מנייר רגיל התחילו להשתמש בכסף שנלקח ממדינות שונות ולעשות פורטרטים נפלאים ומצחיקים. אוריגמי מכסף מוכר כבר בכל העולם, ונחשב לתת סעיף של אוריגמי. הצורות הלא רגילות של השטרות, דוחפות את האמנים להמציא יצירות גאוניות חדשות.

ואתם לא רוצים להתחיל ולעסוק באמנות המקורית הזאת?

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מאניגמי - פריטים חריגים שעשויים מכסף