לא סתם שמלת קוקטייל


 

 

 

לא סתם שמלת קוקטייל

לא סביר ששמלות אי פעם לא יהיו באופנה: שמלות ערב ארוכות, קצרות, יומיומיות או שמלות ערב -  לכל אישה שמכבדת את עצמה צריכות להיות כמה בארון. אם לשפוט לפי מספר בקשות במנועי החיפוש באינטרנט - עכשיו נשים צעירות מעוניינות לרוב בשמלות קוקטייל. אבל מה קורה כאשר משלימים את התלבושת בטכנולוגיית רובוטים? התוצאה יכולה להיות בלתי צפויה: למשל, שמלת קוקטייל תהפוך לתלבושת שבעצמה עושה קוקטיילים. ובזמן הזה משוחחת עם אחרים. ביכולות אלו בדיוק מתגאה ה- DareDroid.

את השמלה הביו-מכנית יוצאת הדופן, הציגה לאחרונה קבוצת עיצוב The Modern Nomads (מונו). הצוות, שמורכב ממעצב בגדים, פסל והאקר הצליח להפוך את גופה של האישה למיני בר מהלך, שמחלק משקאות חינם לכל דורש. אולי הרעיון נשמע נועז, אבל "שמלת הקוקטייל" נראית מאוד מרשימה. אין זה סביר שהתלבושת תצא לשוק ההמוני, אך מהשכרות שלה למסיבות ומצגות היוצרים יוכלו להרוויח כסף.

על גבה של השמלה "המקסימה" הזו יש מאגר חומרים עבור קוקטיילים. לפי רצון המעצבים, בתאים שונים יהיה נוזל ללא אלכוהול וגם משהו קצת יותר חזק. בחזית השמלה (באזור המחשוף) ממוקמים שני ברזים, אליהם מגיעים המשקאות דרך צינורות פלסטיק. יש גם מעמד לכוסות קטנות חד פעמיות ותאורה.

התאורה מופעלת כאשר בקרבת "מארחת" יש אורח צמא. לנוכחותו מגיבים החיישנים שממוקמים באזור הצוואר של הבחורה הנחמדה, ולתוך הברזים מגיע משקה לא אלכוהולי. 


אבל אם האורח לא רוצה להסתפק בכוס מיץ או חלב, אז הוא יתבקש לשחק במשחק פופולרי "אמת או חובה". ולשחק צריך לא נגד הבחורה עם הקוקטיילים, אלא עם הצמיד האלקטרוני שלה, בו יהיו מוצגות שאלות בעלות אופי אישי. אחרי מילוי שאלון אלקטרוני, המשיב יקבל פרס על הכנות שלו - משקה אלכוהולי או קוקטייל.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לא סתם שמלת קוקטייל