איך להימנע מקרינה של נייד


 

איך להימנע מקרינה של נייד

זוכרים את כול הבלגן סביב קרינת מכשירים סלולאריים ואיך זה עומד לפגוע בחברות סלולאר, אז עכשיו נפתרה הבעיה ולא צריך לחשוש כאשר אתם מדברים מקרינה שחודרת לכם למוח. במהלך דיון בכנסת להוצאת חוק שייאסר כניסה והבאה של מכשירים ניידים לתחום בית הספר זאת כדי שילדים יחשפו כמה שפחות לקרינה,

  זאת לפי טענה של נציגת משרד הבריאות. במשרד להגנת הסביבה דר סטליאן גלברג, אמר שהם מתעדכנים כול יום עם ארגון הבריאות בינלאומי לבדיקת קרינה בלתי  מייננת ומצאו שהדבר או האמצעי הכי טוב ויעיל זו מדבקת ספוג שתהיה דבוקה על אזור השמע של המכשיר, ותוך כדי שיחה צריך להרחיק כשני סנטימטרים את המכשיר מהאוזן כך הקרינה יורדת לאפס.
במהלך הדיון שהועלה בכנסת הועלו נתונים מדאיגים:

 ברחבי העולם יש 5.3 מיליארד אנשים שיש להם מכשיר נייד זאת אומרת שמתוך 100 תושבים ל 80 מהם יש מכשיר נייד והוא מנוי לחברת סלולאר כלשהי. ובישראל זה אפילו גובר מתוך 100 תושבים 126 מנויים, עוד משנת 2007 דווח שיותר מ 50% ילדים בני גיל 12- 15 יש מכשיר נייד.

ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (קדימה) אמרה שהיא תניח הצעת חוק בממשלה שבה ינקטו צעדים להזהיר את הצרכן בעת קניית מכשיר נייד, כמו שקונים סיגריות ועל גבי הקופסה רשום שהעישון מזיק לבריאות כך יהי גם במכשירים ניידים, אזהרה שזה בעל קרינה, בנוסף יהיו דיווחם של אחוז קרינה באזורים מסוימים ומידע על קרינה שנפלטת מהמכשיר, זה קצת פוגע בספקים אבל אין מה לעשות עדיף להיות בריאים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך להימנע מקרינה של נייד