בתים ניידים מדהימים


 

 

 

בתים ניידים מדהימים

 

בזמן האחרון, בתים על גלגלים נעשים יותר ויותר פופולריים: כי לנסוע ממקום למקום – זה לא רק מעניין, אלא גם מועיל (למשל, ניתן לעבור לגור בעיר עם רמת חיים גבוהה יותר, או לצאת לחופשה מבלי לעזוב את הבית). סופרי המדע הבדיוני של המאה ה -20, בקול אחד ניבאו שבעתיד כל הבתים יהיו ניידים.


האופרה הניידת  של סידני

לא משנה כמה תיסעו בבית הנייד - לאוסטרליה לא תגיעו דרך היבשה. המעצב אקסל אנטהובן המציא קרון נגרר,  שבעזרתו תוכלו להסתכל על האופרה שבסידני מבלי להגיע לשם. העיצוב של הבית הנייד אינו מעשי במיוחד, אבל היופי שלו הופך את הפרט הזה לשולי ביותר.


קרוואן השמש

אם אתם אוהבים לטייל בעקבות השמש השוקעת, ולא אוהבים ערים עם אוויר מלוכלך - אז תצטרפו לשיירה של Be-Coc. זהו קרוואן - בגלל העובדה שאפשר להרכיב "כוורת" שלמה מבתים בודדים, ולטייל עם חברים. הבית הנייד מצויד בפאנלים סולאריים. מחירו בסביבות 145771 דולרים. אם ההיפים של העתיד יהיו יותר עשירים מאלה של היום - הם בטוח ירכשו את "קומונות השמש" האלו.


בית עבור בלוגרים ומטיילים

הבית הזה נקרא בופאלינו, והוא מספק לבעליו את כל השירותים המינימליים הנדרשים לנוסעים: מיטה, חשמל, שולחן ומטבח קטן. אמנם השירותים – בחצר, אבל הבית הזה קטן וזול. כלי תחבורה כזה יכול להיות מאוד שימושי לאלה שמחפשים חוויות חדשות (כלומר, בלוגרים נוסעים) ומטיילים אחרים.


בית נע עם מרפסת

הבית הזה על הגלגלים נקרא – Veranda (מרפסת) . שטחו עשוי לגדול באופן משמעותי בשל מרפסת ההזזה - ובאותו זמן להכניס פנימה קצת רוח קרירה. מרפסת מכנית נפתחת תוך 20 שניות בלבד. אפשר לעשות על המרפסת ברביקיו או לראות טלוויזיה 37 אינץ' שמותקנת שם. אופטימלי עבור חופשה בכפר.


בית נייד עם תקשורת מעולה

Waskman Design Studio פיתחו את הבית הנייד הנפלא הזה במיוחד עבור חברה ידועה בשם וודאפון: יש בבית גישה מצוינת לאינטרנט וטלפוניה אלחוטיים . בית אופטימלי לפרילנסר. הפאנלים הסולאריים יעזרו לעבוד על מחשב מבלי להשתמש באספקת חשמל מרכזית.


בית נייד עבור העשירים

פלטינום פלוס - זה באמת בית נייד ברמה. לא סביר שבעליו יסע מעיר לעיר בחיפוש אחר עבודה - אנשים שיכולים לשלם 2.5 מיליון דולר עבור הבית הזה, אינם חיים משכר נמוך. בתוך הבית הנייד – יש שיש ואריחי זכוכית עבודת יד, עור איטלקי, טלוויזיות פלזמה וקריסטלים של סברובסקי. אולי זה הבית הנייד הגדול ביותר והיקר ביותר בעולם, שמזכיר את היאכטה של אברמוביץ'.


בית קשת עם כמה חדרים

דיור נייד אינו חייב להיות בעל חדר אחד, ואינו חייב להיראות כמו מכונית. הבית הקונספטואלי "הבית הפתוח" בצורה הפתוחה שלו דומה להכלאה של צלחת מעופפת, אקורדיון וקשת: ניתן להשתמש בו כדי לבנות דירה של כמה חדרים בשטח פתוח. החדרים מחולקים על ידי קירות קלים עם מדפים, ואת התפקיד הגג ממלא ניילון שקוף.


אוטובוס מכונף

הקונספט פותח על ידי המעצב הקנדי אלכסנדר וורדיאר. הכנפיים של אוטובוס החיפושית – זה פאנלים סולאריים. כבר פרסמו את המכיר המוערך של האוטובוסך: 26000 - 69000 דולר, אם כי, ככל הנראה, הייצור לא יתחיל בזמן הקרוב.


בית הקרוואן עם גראז'

הבית הנייד, שהוא פרי יצירתם של חברות A-Cero ו- Mercedes Benz ענק בגודלו. וזה רק כאשר הוא נוסע. עם הגעה למקום, אפשר להגדיל אותו כמעט פי 2.  ייצא בית בן שתי קומות עם מספר חדרים בכל קומה, ואפילו עם גראז'!


בית נייד במו ידיכם

בעיקרון, אם יש לכם משאית קטנה, לא כל כך קשה להפוך אותה לבית נייד. לפחות, אם יש לכם ידי זהב, כמו של חברה שיצרה את בית-המשאית בעל 2 קומות. בקומה הראשונה יש את כל הדברים הדרושים: אמבטיה ,מטבח וכן הלאה. ובקומה השניה - מקום למנוחה -  כל רך וחם.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> בתים ניידים מדהימים