אריזות מקוריות


 

 

 

אריזות מקוריות

 

אפילו בויקיפדיה, כתוב שהאריזה – זה קודם מדע ואמנות, ורק אחר כך טכנולוגיה והגנה מפני נזק. בעידן הפלסטיק, נתקלים בחופש הבחירה של כל מותג, ואנחנו כל כך רגילים לאריזות, שאפילו לא חושבים איזה מאמצים של אמנים, מעצבים וטכנולוגים דרושים עבור עיצוב של כל הקופסאות והחבילות האלו . אפילו על עיצוב דברים פשוטים כמו קופסת גפרורים פשוטה או קרטון חלב – חשבו המון.

לעתים קרובות, האריזה עולה יותר מאשר התוכן. אם תסתכלו על סחורה באיכות נמוכה  - תראו שהאריזה של המוצרים צבעונית וצעקנית. מוצר ברמה לא צריך "לצעוק", הוא יודע להמתין לקונה.

לפניכם כמה אריזות מקוריות, שב-99% יגרמו לכם לקנות את המוצר ולבדוק אותו בפועל.

 

1. אריזה עבור משקה אנרגיה שמכיל קפאין. היצרן מציג את המוצר הזה, שמיועד לצעירים – כמוצר הראשון בעולם המבוסס על "דם סינתטי". הצבע והמרקם של המשקה - דומים מאוד למה שזורם בעורקינו. אחד שווה בערך 4 $.

 

2. ספוג למטבח בצורת חתיכת גבינה. הומצא בצרפת, בשביל טיפול בכתמי יין.

 

3. קרטון למיץ טבעי עם מרקם של הפרי. לפי הסטטיסטיקה, כ -30% אנשים ברחבי העולם אינם מסוגלים או אינם רוצים ללמוד לקרוא. לרבים מהם יש בעיות עיניים. לכן אריזות יצירתיות כאלה – זה לא רק עיצוב מקורי, אלא גם דבר תועלתני מאוד.

 

4. שקיות לסנדוויץ' עם הגנה מפני גנבים. אם במשרד שלכם יש אדם בעל 3 החטאים -   זוללן, שקרן וקלפטומן, שלוקח את האוכל של האחרים ולא מתוודה – המוצר הזה בשבילכם! תביאו את הסנדוויצ'ים בשקית "מעופשת" ותהנו מהניצחון של העיצוב על החטא.

 

5. אריזות אסיסיות לקונדומים עסיסיים. לקונדומים יש את הטעם והריח של הפרי, כפי שמפורסם על האריזה, והם אינם מכילים קלוריות וכולסטרול. בנוסף כתוב על האריזה, שאת הקונדומים לא צריך לשמור במקרר, ולא צריך לשתות אותם... 

 

6. קבר לסיגריות. זה ממש נחמד! למרות שלא סביר שזה יגרום למישהו להפסיק.

 

7. אבקת כביסה במכונה. האריזה ישר תמשוך את תשומת הלב.

 

8. הכי קל להבין את אריזות תרופות ללא מרשם. כתוב "כואב לי הראש", "כואבת לי הבטן", "יש לי אלרגיה", "נפצעתי", "יש לי נדודי שינה". מאוד נוח ומקורי.

 

9. אריזה עבור "Rellana" – חוטי סריגה יקרים לסריגת צעיפים וכובעים עבור הגברים האהובים. למי ששעיר ומזוקן, הדבר גם יהיה שימושי.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אריזות מקוריות