טיפים לצמצום המינוס


 

טיפים לצמצום המינוס

מחפש עוד דרכים לחסוך כמה ג'ובות? הטיפים שלנו מתאימים לכל אחד ובמיוחד לאלו שתמיד מחפשים לחסוך
נשבר לך לפתוח את החודש עם מינוס? או שאתה פשוט מחפש עוד דרכים לחסוך כמה ג'ובוט?
יש לנו ארבעה טיפים קטנים שיעזרו לך, שמתאימים לכל אחד ובמיוחד לאלו שתמיד מחפשים לחסוך

טיפ1: קבוצות רכישה לאכלנים

  לכל חובבי המסעדות , הטיפ הראשון שלנו יפיל אתכם מהכיסא. עד היום הכרנו את המושג "קבוצות רכישה" בתחום הנדל"ן. תתפלאו לגלות, שקבוצות רכישה הגיעו גם לתחום המסעדנות. היום, באמצעות האינטרנט, זוג יכול לרכוש ארוחה זוגית בשווי של 150ש"ח ב- 50% הנחה ואף יותר. טרנד "קבוצות הרכישה לאכלנים" תפס כזו תאוצה לאחרונה שכיום כבר קיימות מספר חברות באינטנרט המאפשרות הרשמה מהירה ורכישת הנחה למסעדות הכי מבוקשות בעיר.



טיפ 2: לכל הקשקשנים- שיחות טלפון בחינם


איזה שילוב יותר טוב מלדבר בחינם עם כל החברים בפייסבוק?
בשנה האחרונה גל ה-smart phones תפס תאוצה בארץ יחד עם אין ספור אפליקציות שונות המאפשרות דרכים רבות לחסוך כסף. אומנם זה דורש חיבור לרשת אינטרנט, אבל היום חברות כמו vonage מאפשרות לך לפטפט עם כל החברה בחינם. טוב, אולי הטיפ לא מתאים לכולם, במיוחד לטכנופובים, אבל נו באמת, למי אין פייסבוק היום?


טיפ 3- משכנתא במחיר מצחיק

  השנתיים האחרונות היו מלאות בהפתעות, במיוחד בזירה הכלכלית. חלקן רעות וחלקן ממש טובות.
כל חודש שמענו על ירידה בריבית אך רובינו לא הבנו את המשמעות הכלכלית שבדבר ובמיוחד איך שזה יכול לסייע לכל כיס. למרות שטיפ זה דורש יעוץ ממומחה, לרוב, לא מספרים לנו שאנחנו יכולים להנות מהריביות הנמוכות במשק ולמחזר את המשכנתא – מבלי להיכנס לפרטים הקטנים שבדבר. במצבים מסוימים זה יכול להגיע לחסכון של מאות של שקלים על ההחזר החודשי!


טיפ 4. כסף קטן יכול להניב כסף גדול


תתפלאו אבל יש דרך מקורית להחשף לעולם פיננסי מרתק והפעם ניתן לעשות זאת בנעלי בית. זו דרך שלא דורשת הכשרה מוקדמת אך כן דורשת שליטה עצמית. השקעה במט"ח תפסה תאוצה בשנים האחרונות ומתאימה לכל אדם שמחפש דרך מעניינת להיכנס לשוק ההון ורוצה להנות מתנודות המטבעות, עם סכומים קטנים.
לכל החדשים בתחום, אנחנו מזמינים אותכם לגלות את פוטנציאל השוק בליווי אישי. תגלו מה כסף קטן באמת יכול להניב..

 מקור הכתבה: http://pirsumi.walla.co.il/?w=//1820211



מקור הכתבה: וואלה


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> טיפים לצמצום המינוס