חתונתה של האישה עם הכי הרבה פירסינג בעולם


 

 

 

חתונתה של האישה עם הכי הרבה פירסינג בעולם

 

איליין דוידסון נישאה. לכבוד החתונה, הכלה המאושרת בת ה-42, לבשה לא רק שמלה לבנה, אלא גם את כל טבעותיה. גם כן, היא איפרה את פניה בסגנון צבעוני, שכנראה אמור לשקף את הרגשות שממלאות אותה ביום שמח זה. 


אגב, כל תשומת הלב בחתונה, כמובן, נמשכה רק אליה. ואיך לא? החתן המאושר - איליין דאגלס ווטסון – הופיע בחליפה קלאסית, והשושבינות - בשמלות ורודות. למרות המראה החיצוני המוזר של הכלה, החתן נראה באמת מאושר. אולי הוא שמח, שהפך לבעל של סלבריטאית.

לפני שהפכה למפורסמת, איליין עבדה כאחות. את הדרך שלה אל התהילה, איליין דוידסון (שנולדה בברזיל ולאחר מכן עברה לסקוטלנד), התחילה בשנת 2000: אז בגופה היו מוחדרים כ-462 טבעות, ו-192 מהן היו על פניה. היא ישר נכנסה באופן רשמי לספר השיאים של גינס. אבל להיכנס לספר השיאים – זה רק מחצית הדרך.

צריך גם להישאר על הפסגה: המתחרים לא ישנים, ומחוררים את עצמם בתקווה לתפוש את מקומה.

משם כבר אי אפשר היה לעצור: חור אחר חור, וכל שנה "הישגים" חדשים. בחודש מאי 2008, היה נראה שלא נשאר על גופה מקום לפירסינג נוספים. באותו זמן, היו בה 5920 נקבים!

אבל זה לא מספיק! ספר השיאים של גינס חיכה להתפתחויות חדשות, ואיליין  כמובן עשתה כמה נקבים חדשים. נכון לעכשיו, מספרם מגיע ל-6925. ובסביבות 1500 מהם, מסתתרים בתוך חללים פנימיים של האישה.

איליין עצמה טוענת שהפירסינג לא מפריע לה, והיא לא מסירה אותם אפילו בלילה.

הרצון לקשט את עצמה בפירסינג, לפי ההסבר שלה, נובע מאהבת האמנות. אומנם היא אוהבת דברים קיצוניים, כמו הליכה על זכוכית מנופצת ועל גחלים – אין לה הרגלים רעים - היא לא מעשנת ולא שותה. 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חתונתה של האישה עם הכי הרבה פירסינג בעולם