הנעליים המוזרות ביותר



 

 

 

הנעליים המוזרות ביותר

הביטוי "היא תגיע רחוק", בטח הומצא הרבה לפני שמעצבים החליטו שכמה שהנעליים יותר מוזרות – כך טוב יותר. וכמה שהנעליים יהיו פחות נוחות – כך יהיה קל יותר להשיג ולהכיר את היפיפייה ששמת עין עליה, כי לברוח ממך בנעליים האלה היא בטוח לא תוכל... ובכן, הנה לפניכם כמה דוגמאות של נעליים מוזרות.


סנדלי גיטרה

האישה – זה מוזה. לכן אין זה מפתיע, שאת הפרוייקט Electric Shoes - סנדלים בצורה של גיטרה, הקימה קבוצה של נשים מארגון Chicks on Speed. בעזרתם של חיישנים שמגיבים למגע, שבב מיוחד ושלוש מיתרים, את תוכלי לנגן צלילים ואפילו אקורדים בפורמט MIDI. רגל נשית בנעל כזאת - זה כנראה הגיטרה הכי יצירתית.


נעליים ירוקות

זה לא נעליים, אלא יצירת אמנות אמיתית בנושא של טבע ורוגע של האיזור הכפרי.


סנדלי הירח

United Nude - נעליים בשביל הדורות הבאים, שיוכלו לחיות על הירח. את הכפכפים האלו , האסטרונאוטים יצטרכו להרכיב מחלקים בודדים, כמו לגו. הוגה הרעיון – ציירת ומעצבת ספרדית אלישיה פראמיס, שייסדה את הפרויקט שנקרא "החיים על הירח".


נעליים לאירוע מיוחד

הנעליים המקוריות האלו עם הלבבות, יוכלו להכניס להלם את אהובך.


נעלי גלגיליות

מי אמר שגלגיליות נראות לא יפה על רגל אלגנטית של אשה? בטח זה שלא ראה עדיין את שיא העיצוב הזה.


נעליים מפחידות

כנראה, את הקסם המיוחד של הנעליים האלה תוכל להעריך רק מישהי כמו ליידי גאגא. לגבי השאר, הם יראו כמפלצות שעירות, עכבישים ארסיים ודברים מפחידים אחרים.


נעליים מאוד גבוהות

הן גם די מפחידות - מספיק רק להביט על גובה העקב והפלטפורמה כדי לדמיין באימה את קנה המידה של האסון, אם פתאום תמעדי ולא תוכלי לשמור על שיווי המשקל. סביר, שאם תפלי – תתעוררי לאחר מכן עם גבס. הנעליים האלה באמת בשביל מי שלא פוחד מגובה...


נעליים בשביל Batwoman

אינדיבידואליות, אתם אומרים? ובכן, למי שמשתעמם לנסוע בתחבורה הציבורית בשיטות קונבנציונאליות – הומצאה הגרסה של "העטלף". אומרים, שכאשר הדם מציף את הראש – החשיבה משתפרת...


נעליים מקוריות מקובי לוי

ולבסוף - אוסף מדהים של נעליים מקוריות, ממעצב ידוע - קובי לוי, אשר התפרסם בגלל עיצוב חריג של נעליים.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הנעליים המוזרות ביותר