המצאות עבור עצלנים


 

 המצאות עבור עצלנים


פעם, איש עצלן אחד אמר לחברו, שהיה אפילו יותר עצלן ממנו: "אתה יודע, מתי העצלנים מתים? כאשר הם מתעצלנים לחיות!"

בארצות המפותחות, בשביל למות מרעב – צריך ממש לרצות את זה. לפעמים, בשלבים מתקדמים של עצלות האדם מאבד כמעט את כל מה שהיה לו.

אבל עצלות - זה גם המנוע של ההתקדמות. שלטי טלוויזיה, טלפונים ניידים,  מכשירים אלקטרוניים אחרים – נוצרו כדי להקל על החיים של האדם העצלן.

כל יום מישהו ממציא מוצרי בית בשביל הנוחות של הצרכן. זה מוצרים, שבדרך כלל האדם לא צריך אותם. עד שמישהו משכנע אותו שזה דברים הכרחיים, שבלעדיהם אין אושר בחיים.


1. גביע  גלידה עם מנוע קטן

זהו  גאדג'ט מגניב למטבח, שעולה 10 דולר. זהו גביע שמופעל ע"י שתי סוללות AA.

ההמצאה מיועדת בעיקר לא לאלה שיודעים מה זה ללכת ברגל 8 קילומטרים כל יום לבית הספר, אלא עבור אלה שנתקלו בבעיה אחרת: כאשר הם אוכלים גלידה בגביע - הם צריכים בכוחות עצמם לסובב את הגביע, כך שהגלידה תלוקק בצורה אחידה. עם הגאדג'ט החדש – הם צריכים פשוט ללחוץ על הכפתור - וכדור הגלידה יסתובב בעצמו.


2. "לסובב את הבקבוק" האלקטרוני

אם כולם במסיבה כבר שתו מספיק, ההורמונים משתוללים ולא יודעים מה לעשות -  צריך לשחק בבקבוק. את מי שהבקבוק מצביע אליו – צריך לנשק (או ללחוץ להם יד).

אבל בשביל זה צריך לסובב את הבקבוק! וזה פעילות גופנית מיותרת. אז תשאירו את סיבוב הבקבוק לאלקטרוניקה. לחצו על הכפתור ובקבוק הפלסטיק החשמלי מתחיל להבהב, לעשות קולות ולהסתובב. גם הצעצוע הזה עולה כ-10 דולר בארה"ב.

 

3. מפסלת כדורי שלג

אם אתם מתכוונים לנסוע לחרמון – בטח תשמחו לקחת כמה כאלה. לא צריך להרטיב את הכפפות, ולהפעיל את הידיים כדי ליצור כדורי שלג מושלמים, בשביל לזרוק על חברכם.

"מפסלת כדורי השלג" האמריקאית, מזכירה את המכשיר שאיתו ממלאים גלידה. בעזרת המכשיר, תוכלו לשמור על הידיים מפני רטיבות וקור, לעשות כדורים ולאחסן אותם בדלי, שיהיו מוכנים לשימוש.

 

4. מזלג אלקטרוני עבור הספגטי

לפני זמן רב, בשנות ה-50 – הומצא מכשיר שהיה מוציא את הספגטי מהצלחת. 

עם התפתחות האלקטרוניקה, "מסובב הספגטי" תפס את מקומו במוזיאון של דברים יוצאי דופן, ובמקומו בא "מזלג אלקטרוני לספגטי". הרי לסובב את המזלג עם כיוון השעון כדי לתפוס איתו כמה שיותר ספגטי – זה דבר מעייף בשביל האדם המודרני. לכן, אפשר לקנות מכשיר כזה, שיקל עליכם, ב-12 דולר.

 

5. כורסה לאסטרולוג

אחד הבילויים הטובים ביותר בעולם – זה צפיה בכוכבים בישיבה או בשכיבה. צפיה בכוכבים, יכולה לעשות אתכם יותר נחמדים וחכמים, וגם להרוג זמן מיותר. מבלי לסכן את חוליות הצוואר.

כורסת האסטרולוג שווה כמעט אלפיים דולר, אבל היא מצוידת בג'ויסטיק כדי לשלוט על הסיבוב (ניתן לשנות את מהירות) והזוית של גב הכורסה. גם כן, מחוברות לגב הכורסה ידיות להצמדת טלסקופ או משקפת.

 

6. "שופכת לתה"

כמו במקרה עם המזלג לספגטי - הרעיון אינו חדש. עבור אנשים שלא החזיקו בחייהם משהו יותר כבד מכוס -  למזוג תה מקומקום יכול להפוך לעבודה קשה. קודם, הופיעו במכירה מכשירים מכניים:

ועכשיו, את כל העבודה הקשה בקבלת האורחים נושאים העוזרים החשמליים הקטנים. המכשיר, שפותח על ידי מעצב לוטה אלפרט, לא רק שומר על הטמפרטורה האופטימלית בטווח 50-100 מעלות, אבל גם בלחיצת כפתור ממלא את כוס התה.

 

7. נעלי סמרטוט

אם על הרצפה בדירתכם כל הזמן מתאסף אבק, ואין לכם כוח לנקות אותו עם מטאטא – אתם צריכים לקנות את נעלי הבית המיוחדות, שיכולים לטאטא את הרצפה בזמן שאתם הולכים – מכורסת הטלוויזיה למקרר, לדוגמה.

הבעיה היחידה היא שהקונים של נעלי הסמרטוט, נוטים לבלות יותר זמן בישיבה על הספה ולא נוטים לנוע הרבה בדירה...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המצאות עבור עצלנים