City Cycle - הבר עם הדוושות!


 

 

 

City Cycle - הבר עם הדוושות!

תסכימו, שפאב - זה לא המקום הטוב ביותר לשמור על הבריאות. אחרי הכל, ספורט ובירה לחלוטין לא משתלבים! בכל מקרה, הם לא השתלבו עד הופעת ה-City Cycle - פאב, אשר המבקרים בו יצטרכו להיזכר איך רוכבים על אופניים.

הטענה האהובה על מתנגדי הבירה היא שהמשקה, לכאורה, גורם להופעת "כרס בירה". אבל נראה שקבוצת מהנדסים המציאה דרך להראות למתנגדי הבירה שאינם צודקים. היא יצרה פאב נייד, שבמהלך ביקור בו אנשים יעשו פעילות גופנית בזמן שהם שותים בירה.

זהו אוטובוס קטן בלי קירות, שבמרכזו נמצא בר, וסביבו  14 כיסאות. 13 מהם מיועדים למבקרים, ועוד אחד - לנהג. בתוך הבר יש ברז בנוי, שממנו כל אחד יכול למזוג בירה ממיכל שמותקן בתחתית של כלי התחבורה המוזר הזה.

בנוסף, הבר הנייד – ידידותי לסביבה, והפעלתו לא פוגעת באיכות הסביבה. וזה בגלל שהאוטובוס נוסע לא בעזרת דלק, אלא בעזרת סיבוב הדוושות שמותקנות תחת כל ארבע עשרה מושבי הבר. כך שכל מבקר יתרום תרומה אישית כדי לנסוע באוטובוס הזה ברחובות.

כמובן, שה-City Cycle לא יכול להתקיים כפאב על בסיס קבוע. הוא תוכנן בעיקר כאוטובוס תיור, אשר ישלב סיור בעיר עם שתיית בירה. לכן תצטרכו לשלם לא על כל כוס בירה שתשתו, אלא תשלום כללי על הסיור.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> City Cycle - הבר עם הדוושות!