הדוגמנית הכי מבוגרת בעולם


 

 

 

הדוגמנית הכי מבוגרת בעולם


דוגמנית ... כאשר אנחנו שומעים את המילה – אנו ישר מתארים לעצמינו נערה כבת עשרים (ולעתים פחות), שמחייכת אלינו מהעמוד הראשי של המגזין. נכון, רוב הדוגמניות מדגמנות ומצטלמות עבור המגזינים רק בגיל צעיר מאד. אך לא כולם. תנו לנו להציג בפניכם את הדוגמנית המבוגרת ביותר על פני כדור הארץ.

לאשה המטופחת ובעלת שיער לבן קוראים דפנה סלף, והיא בת 82. היא נחשבת באופן רשמי בתור לדוגמנית הכי מבוגרת בכל רחבי העולם.

דפנה מעולם לא פנתה (וגם לא מתכוונת) למנתחים פלסטיים. למרות גילה המתקדם, היא מרוויחה עד 1000 פאונד ביום. היא השתתפה במסעות פרסום של חברות מפורסמות כמו דולצ'ה וגבאנה Nivea, Olay,  Tata-Naka, Michiko Koshino, Gap, Red or Dead…

הדוגמנית הבריטית החלה את הקריירה שלה עוד בשנת 1950, כשהייתה בת קצת יותר מ-20. היא לא עזבה את המקצוע גם לאחר שילדה ילדים (ויש לה שלושה). אבל באמת  מפורסמת ופופולרית היא נעשתה רק בגיל מבוגר.

דפנה סלף אהובה על צלמים בעלי שם עולמי בעולם האופנה (כגון מריו טסטינו ודייוויד ביילי). היא מדגמנת עבור "ווג" ו-"מארי קלייר", וגם לא מסרבת להשתתף בתצוגות אופנה. לכן, ויוויאן וסטווד כל הזמן מזמינה אותה להדגים את הקולקציות החדשות.

בתחילת הקריירה שלה, הדוגמנית שקלה 63 ק"ג (עם גובה 170). במשך השנים היא הפכה אפילו לרזה יותר, וביציבה האצילית שלה אפילו מלכת אנגליה יכולה לקנא. הדוגמנית הרבה פעמים גילתה לתקשורת את סוד היופי הבלתי דוהה שלה: פשוט, היא אף פעם לא לקחה חלק במסיבות שנמשכו כל הלילה, לא שתתה הרבה אלכוהול, וניסתה לאכול בצורה בריאה: הדיאטה של הדוגמניות מבוססת על ירקות, פירות ודגים. היא באופן קבוע עושה תרגילי יוגה ואינה תומכת ברצון של בנות להיות רזות מדי ע"י סירוב לאכול - הבריאות זה הדבר הכי יקר! דפנה גאה בשיער המפואר שלה, ומחשיבה אותו לקמע שלה.

דפנה סלף אוהבת את העבודה שלה, ומאמינה שדווקא היא עושה אותה צעירה יותר ושמחה יותר – לכן היא לא מתכוונת לצאת לפנסיה. בגיל 80 – החיים רק מתחילים!



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הדוגמנית הכי מבוגרת בעולם