ג'וסלין ויילד - קורבן הכירורגיה הפלסטית


 

 ג'וסלין ויילד - קורבן הכירורגיה הפלסטית

חיי האישה הזו – פשוט אסון. ג'וסלין ויילד חיה ועשתה הכל, כדי למצוא חן בעיני בעלה. הוא, ולא אחר שלח אותה למנתח הפלסטי בפעם הראשונה. לאחר שהזוג הכריז על אירוסיהם, המאוהבים בני ה-30 ניגשו ישר אל המרפאה שמתמחה בניתוחים פלסטיים – כדי להסיר קמטים קטנים סביב העיניים. מאז, הפחד להזדקן ולא לעניין יותר את בעלה הפך אצל ג'וסלין לאובססיה.

היא שינתה את המראה שלה אינספור פעמים. אם היא ראתה שמבט של בעלה מופנה למישהי אחרת – היא באופן מיידי הלכה למרפאה הפלסטית, כדי להידמות ליפהפיה שעניינה את בעלה.

"המקום היחיד שאליו מעולם לא נגע אזמל - זה קצה האף שלי" - לא בלי גאווה, אומרת האשה לעיתונאים הסקרנים.

כל הטריקים בהם נקטה ג'וסלין, בניסיון להישאר צעירה ורצויה, הובילו לכך, שיום אחד אלכס (בעלה) באמת הפנה את תשומת לבו לאשה אחרת. אהובתו החדשה של אלכס היתה מרוצה מהמראה החיצוני שלה ולא סבלה "מתסמונת הזיקית".

בזמן שבילתה עם בנה את חופשת הקיץ, קיבלה ג'וסלין מברק מבעלה, עם תוכן מוזר - "אל תבואי הביתה מחרתיים". כמובן, ג'וסלין מיד נסעה הביתה. כשראתה אישה זרה וצעירה במיטתה, היא, במקום לעשות סצינה סוערת, ארזה מהר את בגדיה והלכה ... לעשות עוד ניתוח. למרות השכנועים של הרופאים שהיו סקפטיים לגבי התחביב שלה, מיס ויילד שוב פעם נשכבה על שולחן הניתוחים.

התוצאות עלו על כל הציפיות. כשבעלה ראה אותה, הוא הגיש מיד בקשה לגט: "לאשה הזאת אין שום קשר לזאת שאיתה התחתנתי. היא הפכה למפלצת אמיתית..."

ומי יכול להאשים אותו?

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ג'וסלין ויילד - קורבן הכירורגיה הפלסטית