תופעות טבע מדהימות


 

תופעות טבע מדהימות

בטבע יש תופעות מסתוריות שאת ההסברים לא יכלו למצוא כאו כבר אות שנים. הנה לכם כמה תמונות שבהן נתפסו תופעות טבע נפלאות.

1. במשך שנים תושבי עיירת טאוס  במדינת ניו מקסיקו בארה"ב, שומעים רעש מוזר שבא מן ההרים, מקור הרעש עדיין לא ידוע.



2. אף אחד לא יכול לענות על השאלה האם באמת יש איש שלג? אנשים שונים ראו בחלקים שונים בעולם את היצור או הקוף הגדול הזה שחלקם סבורים שזה מן בן אדם חיה. עד היום אי אפשר לענות על השאלה האם הוא אמיתי.



3. אינטואיציה-  הרבה אנשים "שומעים" את הקול הפנימי שלהם שאומר להם איך להתנהג במצב מסוים. חלקם אפילו מסוגלים לחזות אירועים עתידיים. אבל ההסבר המדעי של "החוש השישי" הזה טרם.



4. היעלמויות מסתוריות-   הרבה פעמים אתם שומעים בחדשות או בעיתונים על אנשים שנעלמים פתאום ככה באמצע החיים ולא נמצאים. יש הסוברים שחלק מן האנשים הנעלמים נחטפים ע"י חייזרים, את האמת אי אפשר לדעת.



5. רפאים- אנשים רבים טוענים שראו רוחות רפאים, אבל שום מחקר רציני על הנושא הזה מצא את התשובה. סביר להניח שזה אולי הפרעה נפשית, או השפעה על המוח של כמה הזיות, קרינות. להאמין או לא מי יודע.



6. תופעה שמכונה דז'ה וו- מילה זו תורגמה מצרפתית ופירושה "כבר ראיתי." אנשים במצבים מסוימים חשים שהם כבר התנסו או עשו את אותם דברים או אמרו משהו במצב מסוים שכבר קרה עם אנשים או לבד. חוקרים סבורים שיכולים להיות הרבה הסברים לתופעה זו כמו: אנשים לומדים קודם לכן בחלומות שלהם את המצבים, גלגול נשמות ועוד.



7. עב"מים- עצם בלתי מזוהה, צלחות מעופפות, עצמים בלתי מזוהים, יש אנשים שחושבים שהם יכולים להסביר את טבעם. יש עב"מים מעשה ידי אדם, יש אנשים המספרים שהם נחטפו ע"י חייזרים, אבל אי אפשר לצאת מן העובדה שכשעצמים אלו נחתו בכדור הארץ הם השאירו לנו חותם על האדמה , חומרים שמדענים לא גילו לפני כן בכדור הארץ חומרים מהחלל.



8. חיים אחרי המוות-  אנשים שחוו מוות קליני ראו את האור בקצה המנהרה, מעין זוהר שמדבר אליהם. רופאים ומדענים חקרו דבר זה ואומרים שתופעה זו קורת כאשר יש חוסר חמצן במוח. אבל קשה מאוד להסביר זאת למרות הכול כי אנשים שמתו מוות קליני מספרם רגע אחרי חזרתם לחיים שהם ראו את עצמם שוכבים בחדר הניתוח ורואים את עצמם שוכבים מתים.



9. תפיסה חושית-  איך אדם יכול ראות ולשמוע מה קורה במרחק רב ממנו, כמו גם לראות תמונות של מוחות בעבר ובעתיד, לקרוא ולהרגיש את מצבו הגופני של בן אדם אחר ולתאר מחלתו? ישנם אנשים בעלי יכולות שהם מעבר לפיזיות וביכולתם לרפא אנשים בעזרתם גופם, אפילו בעזרת הדיבור והשיחה.



10. הכול במוח-  לדוגמא קורה מצב שבן אדם בעל יכולות השפעה יכול לומר לך להרים חפץ חם בעזרת ידיך ולהגיד  לך שהחפץ ביכלל לא חם, הוא מנסה להשפיע לך על המוח ום הוא הצליח אתה יכול להרים ולא להרגיש דבר למרות שאחר כך התוצאות הן שונות. הכול פסיכולוגי כשאתה חולה וחושב על זה כול הזמו אתה באמת תהיה חולה אבל אם תחשוב בראשך ותגיד שאתה חזק ולא תייחס למחלה חשיבות אתה תוכל גם להבריא גם בלי תרופות.




מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> תופעות טבע מדהימות