מורות, שנתפסו "על חם"



 

 

 

  מורות, שנתפסו "על חם" 

 

ג'ניפר לי רוחאס


המורה "החושנית" הזו, פיתתה את התלמיד בן ה-16 שלה, בחדר של בית החולים המקומי, שם הוא קיבל טיפול בגלל פציעה שקיבל במשחק כדורגל. היא באה לשאול מה שלום התלמיד שלה, ובסוף קיימה איתו יחסי מין במקום ציבורי. היא כל כך ירדה מהפסים, ששכחה לגמרי מאמצעי מניעה, ונכנסה להריון.


ניקול צ'פמן


אולי היו לה בעיות עם גברים, אולי היו לה בעיות אחרות... ומה משך אותה לתלמיד בן ה-19 שלה – אנחנו לא יודעים. ומה שבכלל קשה להבנה – זה למה היא נדלקה על בחור עם פיגור שכלי?


מרסי רוסו


הבחורה הזאת שכבה עם כל מה שזז. היא פיתתה את תלמידיה, עמיתיה וחבריה. בעדותו,  אחד התלמידים סיפר שפעם הוא היה צריך לרוץ שישה קילומטרים, על מנת לספק את מרסי, בעוד בעלה הלך עם הילדים לקניות.


דיאנה קנטר


השערורייה הזאת רק מתחילה לצבור תאוצה, אבל גם בשבילה מצאנו מקום ב"תהלוכת הסוטים" שלנו. אין עדיין אישומים נגד דיאנה, אבל באתר של בית הספר בו היא מלמדת, הופיעה הודעה מעניינת מאוד:. ".. בקרוב יראו את המורה הזאת בטלוויזיה, וכל המדינה תדע שהיא מפתה את התלמידים ושוכבת כמעט עם כל הכיתה". ובכן בואו נראה איך הסיפור הזה ייגמר.


ליסה לאבוי


ליזה הלכה הכי רחוק, ברגשותיה לתלמיד בן ה -15 שלה. היא חשבה לרק לשכב איתו – זה לא מספיק, ולקחה אותו למדינה אחרת. במשך זמן מה היא הצליחה להסתתר מהרשויות, אך לבסוף היא נעצרה בחדר בית מלון, באמצע יחסי מין עם התלמיד.


מייגן באומן


מייגן כבר יושבת בכלא של טנסי. היא התוודתה באשמה של הטרדה מינית. הבילוי החביב עליה היה יחסי מין עם שלושה או אפילו חמישה תלמידים באותו זמן.


איימי בק


המורה הזאת לא הצליחה לשאת את ייסורי המצפון, והגיעה לתחנת המשטרה בעיר ברבנק, בקליפורניה, שם התוודתה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן ה -14.


שרון ג'אנל סוזה


האישה בת ה-43 עבדה בתור הספרנית, האחות והמאמנת בבית הספר. והיא התאמנה במין אוראלי עם התלמידים שלה.


לינדזי הדנובה


לינדסי נתפסה בטיפשות במסיבת הסיום, שהתקיימה על ספינה. בסוף הערב, כשהכל כמעט נגמר מצלמת מעקב צילמה את המורה, עושה משהו בלתי נתפס עם אחד מתלמידיה באמצע רחבת הריקודים. מאוחר יותר במהלך החקירה, יצאו לאור ההתכתבויות שלה עם תלמיד אחר, שאיתו היא "בילתה" במשך מספר חודשים.


שרה לינדזי ובידלמן אודרי


אלה שתי נשים, שאפשר לתת להן את המקום הראשון ב"תהלוכת הסוטים" שלנו. תסכימו איתי, שכל הבנות הקודמות פשוט מחווירות על רקע של הגברות האלה. הן קיימו מסיבת לילדים בני 11, שם מילאו אותם באלכוהול וחטיפים. ואחרי זה קיימו אורגיות עם הילדים המסכנים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מורות, שנתפסו "על חם"