המשפחה הכי גדולה בעולם!


 

המשפחה הכי גדולה בעולם!

זיאונה צ'אנה, הודי בן ה- 67 מבקטוונג הוא ראש המשפחה הגדולה בעולם.

 

זיאונה מחשיב את עצמו לאדם מאושר, כי הוא בורך ב... 39 נשים. חוץ ממנו ומנשותיו, יש במשפחתו 94 ילדים, 14 כלות ו -33 נכדים. המשפחה המורחבת לא נכנסת בקלות בבית של 100 חדרים בעל 4 קומות, אשר נקרא "צ'ואנטאר ראן", שבתרגום זה "הבית של הדור החדש". יש בבית בית ספר משלו, נגריה, אסם עבור חזירים ולול לעופות, שדות אורז וגינה. כולם, חוץ מראש המשפחה שחי בחדר נפרד – חיים באולמות משותפים.



- "אני מאמין כי אלוהים בירך אותי, בזה שאמר לי לדאוג למשפחה גדולה כל כך" - אומר זיאונה, נגר במקצועו.- "אני מחשיב את עצמי לאדם מאושר - יש לי 39 נשים ואני - ראש המשפחה הגדולה ביותר בעולם" .

כמובן, חיים רגילים של משפחה כזו גדולה לא אפשריים בלי משמעת קפדנית, צבאית כמעט. העוזרת הבכירה של זיאונה היא אשתו הראשונה והבכורה -זטיאגי בת ה-69, אשר מארגנת את העבודה של נשים אחרות, בנות וכלות.



במשפחה של צ'אנה הכל מדהים. לדוגמה, ארוחת הערב כוללת 30 תרנגולות, 60 ק"ג של תפוחי אדמה, 100 ק"ג של אורז. לכן המטבח לא עוצר לרגע. ארוחות מכינים רק על אש פתוחה, אשר נתמכת כל הזמן.

 

איך  צ'אנה הגיע למצב הזה? הוא ראש של כת , המאפשרת לכמעט 4 אלף חסידיו לשאת נשים רבות ככל שהם רוצים. הם מקווים בעתיד לשלוט על העולם יחד עם ישו הנוצרי. באחת מהשנים, זיאונה אינו מציין איזו בדיוק, הוא התחתן בבת אחת עם 10 נשים, ואת האחרונה הביא הביתה בשנה שעברה. אגב, למרות גילו הלא כל כך צעיר, הוא לא מתכוון לנוח. הוא מתכוון להמשיך!



בנעוריו, צ'אנה לא התכוון להתחתן בכלל, כי הוא ראה כמה קשה היה לאבא שלו, שהיו לו שבעה נשים. אבל עכשיו יש לו פי 5. התוכניות שלו – זה לצאת לזירה הבינלאומית, על מנת לקדם את הכת שלו.  בשביל זה הוא רוצה לנסוע לאמריקה ולהתחתן עם מישהי שם.

הוא שוכב עם נשותיו לפי התור – כל אחת בתורה.

- "כולנו סביבו, כי הוא האדם החשוב ביותר בבית" - הסבירה אישתו בת ה-35. "זהו - הגבר היפה ביותר בכפר שלנו. אנחנו קוראים לו פשוט "קאפה" - אב "

לדברי אשה אחרת שלו, המשפחה הגדולה חיה בשלום וללא ריבים, כי חיי המשפחה בנויים על אהבה וכבוד בדדי.



אישה נוספת, בת ה-37, אשר נשואה לו כבר 18 שנה, מסדרת כל יום את השיער לבעלה, ולכן מחשיבה את עצמה לאשתו האהובה.

- "צ'אנה שם לב אלי במהלך טיול הבוקר שלו  בכפר" - כך היא מספרת. הוא כתב לה מכתב והציע לה להינשא לו.

 

בנו הבכור של זיאנה, פרליאנה בן ה-50, סבור כי אביו לקח נשים רבות כל כך כדי לטפל בהן. לו לעצמו עדיין יש רק 2 נשים ו -13 ילדים.

לגבי הצד הכספי - צ'אן גאה בעובדהשלא מקבל שום תמיכה מהמדינה. כל הגברים במשפחה עוסדים כנגרים, וכך יש מספיק כסף לקנות אוכל ובגדים.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המשפחה הכי גדולה בעולם!