המטריות המעוצבות והמקוריות ביותר


 

המטריות המעוצבות והמקוריות ביותר

 

אפשר לא לאהוב מזג האוויר קודר ולח,  אבל בכל זאת להעריץ את הלונדון. אפשר לחשוד באנשים זרים אך בכל זאת להכיר אנשים חדשים. ואפשר גם לשנוא את הגשם, אבל בכל זאת לאהוב מטריות יפות ויצירתיות. לכן לפניכם כמה מטריות מעוצבות ויוצאות דופן.


מטריות לאוהבים

מטריה צבעונית כזאת,עם צורה  יוצאת הדופן לא רק מגנה מפני הגשם, אלא משפרת את מצב הרוח. ולא רק למי שמסתתר מתחת למטריה בצורת הלב, אלא גם למי שהולך לידו.


מטריות לבודדים

לא רוצים לחלוק את המטריה? ובכן, עבורכם גם המציאו מטריות מיוחדות, ששמן Numbrella. בתוך הכדור השקוף הזה יכול להכנס רק אדם אחד. ליתר דיוק, ראשו, כתפיו, ולפעמים גם ידיו. אם מטריה כזאת לא צריך לפחד מרוח או ברד. ומה שהכי חשוב – התסרוקת תמיד תהיה בסדר!


מטריות למצלמה

ולפעמים אנחנו צריכים להחביא מפני הגשם לא את עצמינו, אלא את המצלמה היקרה שלנו...
 

מטריות לדוגמניות

יש מעצבים, כמו אלכסנדר מקווין, שמאמינים שהמטריה עשויה בהחלט להיות חלק מהלבוש, במיוחד אם זה כובע, או איזשהו קישוטי לשיער.

 

מטריות לבעלי חיים

אם כבר תופרים בגדים לחיות המחמד, ואם אפשר לקנות נעליים אופנתיות עבור כלב קטן או גור - מדוע לא להמציא מטריות לטיול ביום גשום וקודר?


מטריות עבור אוהדי קפה

למי שלא יכול לדמיין את עצמו בלי קפה, אבל לא רוצה לשתות את המשקה האהוב עליו מדולל במי גשם, המעצבים עיצבו מטרייה עם ידית, אשר בה יש טבעת מיוחדת, שבה אפשר לשים כוס קפה.

 

מטריה עם זנב

מעצבים יפנים עם חוש הומור עיצבו את המטרייה המגניבה. הם ציירו על הכיפה סנאי, אשר הזנב שלו הוא גם רצועה של מטרייה.


מטריות  "נשק"

אתם חושבים שמבוגרים לא אוהבים לרוץ בשלוליות אחרי הגשם וליהנות כמו ילדים, מהשתקפות של השמים בשלוליות? תנו להם מטרייה, שמשולבת עם אקדח מים, והם מיד ישכחו מהכל!

 

מטריית הרובה

זוהי מטריה, לצערינו או לשמחתינו, לא יכולה לירות, אבל נראית כמו רובה אמיתי.


מטרייה עם ידית בצורת אגרופן


מטריה להגנה בלילה, בסמטה אפלה, אכן יכולה להיות שימושית.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המטריות המעוצבות והמקוריות ביותר