תרמילים מקוריים וחריגים


 

תרמילים מקוריים וחריגים

 

תרמילים הם מוצר חשוב בחיי האדם המודרני.  כמובן, המעצבים מנסים להפוך את התרמיל ללא רק שימושי אלא גם יפה ומקורי. בחרנו בדוגמאות חריגות ביותר של עיצוב התרמילים.

1. תרמיל לאוהבי מוסיקה

מוסיקה עוזרת לנו בדרך. אבל לשמוע אותה בבדידות יכול להיות כל כך עצוב... אז למה לא לשתף בשירים האהובים עליכם את האחרים? תרמיל עם רמקולים מובנים יתמודד עם הבעיה הזו בקלות, ויביא את המוסיקה אפילו לאלה שלא רוצים לשמוע אותה. רק אל תתפלאו אם יתעצבנו עליכם!

 

2. תרמיל בטיחות עבור רוכבי אופניים

רכיבה על אופניים בשעות הלילה המאוחרות – זהו עיסוק מסוכן. אבל עם תרמיל SEIL Bag אנו יכולים להרגיש בטוחים יותר: באמצעות נוריות קטנות התרמיל החכם שולח אותות (עצור, פניה וכו,) לנוסעים מאחור.

 

3. תרמיל-שריון

אם בילדות אהבתם את צבי הנינג'ה - אז התרמיל הזה יעשה לכם התקף של נוסטלגיה חמימה. אם לא התרגשתם מצבי הנינג'ה – אז בכל זאת תוכלו להתרשם מנוחות של התרמיל. עקב צורתו ה-"משוריינת" כל דבר שתשימו בו ישמור על צורתו ולא יתקמט.

 

4. תרמיל-לגו

בניית ערים או רובוטים מקוביות לגו צבעוניות - זה כיף! וגם יהיה כיף לשים דברים קטנים בכיסים הרבים של בתרמיל. ואחר כך לחפש אותם...

 

5. תרמיל - מעסה

לסחוב דברים כבדים – תשאירו את זה לתרמילים אחרים. התרמיל איירו יעשה לכם עיסוי נפלא ומרגיע. ארבעה מנועים, חום ורעידות יתמודדו עם עייפות לא יותר גרוע ממעסה יקר. וגם לשלם על העיסוי צריך רק פעם אחת - כאשר קונים את התרמיל.

 

6. תרמיל - בול-עץ

אתם נוטים לסחוב איתכם בולי עץ או לאחסן את דבריכם בשקע של עץ עתיק? ודאי שלא. אבל המעצב הנודע פול פרנק החליט כי זה יהיה די מצחיק. הוא הציע תרמיל חריג הדומה לגדם עץ קטן. כולל ארנק בצורת גרזן. העיקר לא להתפאר ברכישה כזו בפני הבונים.

 

7. תרמיל-קטנוע

תרמיל חכם לא רק יעזור לילדים שלכם לקחת את ספרי הלימוד הכבדים לבית הספר, אלא יסיע את הילד בעצמו! מלבד מקומות איכסון למחברות וארוחות צהריים, התיק החכם יכול להתפאר בזה שהוא יכול בקלות להפוך לקטנוע. האם בכלל יכולנו לחלום על דבר כזה בילדות?
 

 

8. תרמילים עם העיניים, שפתיים או חלקי גוף אחרים


מעצבים ספרדים מציעים לכם לרכוש זוג נוסף של איברים חיוניים. רק למקרה. זה נראה מאוד לא שגרתי ומקורי.

 


9. תרמיל עבור חיות מחמד


למה לא לקחת את החבר בעל ארבע הרגליים ללימודים? יהיה לו נוח בתוך התרמיל המיוחד, וגם יהיה נוח לסחוב את הכלב (אם הכלב לא דני, כמובן).  גם יישאר מקום עבור המחשב הנייד. אבל מה שהכי חשוב, התירוץ "הכלב אכל את שיעורי הבית" יהיה רלוונטי.

 

 

10. תרמיל לאניני טעם היופי הנשי


חשבתם פעם מה קורה לבובות הדגמה אחרי ה-"פרישה"? נספר לכם סוד נורא: המעצבים הופכים את החלקים המעניים ביותר שלהם לתרמילים מוזרים. לכן, אם אי פעם תראו דבר כזה – תדעו שאיפשהו בחנות חסרה בובה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> תרמילים מקוריים וחריגים