5 הגאדג'טים שהופכים כל מנה ליצירת אמנות


5 הגאדג'טים שהופכים כל מנה ליצירת אמנות

אם אתם חובבי חידושים ומוכנים לנסות דברים חדשים, אם אתם אוהבים את שהמנות שלכם מסובבות מבטים בסלון ומושכות את כל תשומת הלב, הגאדג'טים הבאים יעשו לכם נעים בין האצבעות. דבר ידוע הוא כי האכילה מתחילה בעיניים ולכן הגאדג'טים הייחודיים הולכים לשפר לכם את התיאבון כפי שלא האמנתם. כדי שגם אתם תוכלו לגלות עולמות חדשים בפשטידה או בעוגה הבאה שלכם, ריכזנו עבורכם את הגאדג'טים שיהפכו את המתכונים הבאים שלכם ליצירות אמנות מופלאות.

האביזרים שיהפכו את המטבח שלכם למושלם

גם אם אתם מבשלים בשביל הכיף או בשביל הילדים – רשימת האביזרים הבאים תהפוך את החיים שלכם לקלים, מפתים ונוחים הרבה יותר. הגאדג'טים הבאים הם למעשה סיכום של כל האלמנטים שישאירו את האורחים שלכם נפעמים ויגרמו גם לבשלנים של המשפחה להרים גבה בהתפעלות.

חיים מלאי תוכן

כל בשלן מקצועי שומר פינה חמה בלב להכנת ממולאים. הממולאים הם מנת הגישה אל הבטן הרכה, המנה שמחממת את ימי החורף למתוחכמים שאינם מסתפקים במרק פשוט ומאכל מפנק ומנחם מבפנים ומבחוץ. הכלי להכנת ירקות ממולאים הוא האביזר המושלם ליצירות אמנות קולינאריות עטופות היטב וממולאות בכל טוב. מדובר בהמצאה ישראלית למעשה המכונה "וויג'י דריל" ובעברית: מקדחת ירקות. הוויג'י דריל עשוי מפלסטיק ומגיע עם מוט קידוח ולהב מעוגל ב-4 קטרים שונים להתאמה מקסימלית לסוגי ירקות ופירות שונים.

דבר אליי בקישוטים, אהובי

מדובר באחת ההמצאות היותר מגניבות שנוצרו בשנים האחרונות: מחדד ירקות ופירות היוצר סלילי ירקות משוננים ודקורטיביים באמצעותם ניתן לקשט כל סלט או עוגה, מאפה מהביל ואפילו מיצי בריאות עשירים. המחדד נקרא KAROTO , נראה כמו מחדד ומתאים לירקות מוארכים המזכירים את צורת העפרון. כל אלו זוכים למראה מקצועי ומוגשים בגאווה תודות לקישוטים המיוחדים.

חלוקה הוגנת

"למה שלו יותר גדול??" – אם גם אתם שומעים את הטענה הזו בכל יום הולדת לילדים, הגיע הזמן להכיר את התבנית של חברת CHICAGO METALLIC , תבנית גאונה בפשטותה, יעילה להכנת מנות קינוחים ויצירת מתכונים מורכבים. התבנית תחלק את העוגה או הפשטידה שלכם לגדלים שווים כך שלאף אחד במשפחה לא יהיו תלונות. כדי שכל אחד ייהנה מחלק שווה בבלילה, מכניסים אותה לתבנית הנונסטיק ושופכים לתוכה את הבלילה או את תוכן הפשטידה, כאשר לאחר האפייה ניתן להוציא בזהירות ובעדינות את החלקים השווים מתוך התבנית.

נכתב באהבה

מתי בפעם האחרונה הפתעתם את בן או בת הזוג עם הקדשה חמודה על האוכל? ידוע כי ההבדלים הדקים ביותר עושים את ההבדל בין מנה יפה לבין מנה מפתה שלא ניתן לעמוד בפניה. חוץ מזה, מי לא היה רוצה לקבל עוגה עם הקדשה אישית או כיתוב חמוד על הצלחת בארוחת הצהריים? מיכל סיליקון חדשני מאפשר לקשט עוגות ופשטידות, ארוחות חמות ואפילו כלי מטבח להגשה יפהפייה ורומנטית לבני הזוג. אפשר להכניס לתוכו רוטב בלסמי, קצפת או כל מה שתרצו לעטר איתו.

מפריד ביצים

כמה פעמים זרקתם לפח ביצים שלא הופרדו כראוי? כמה חביתות כבר אכלתם פשוט כי העוגה לא הצליח? הפרדת ביצים היא מיומנות, זאת יודע כי מכין עוגות. אם התעייפתם מניסיונות לתפוס את החלבון ברכות, מפריד הביצים הינו המצאה ישראלית גאונית המיועדת במיוחד עבורכם. מפריד החלבונים מעוצב בצורת דג מסיליקון ושומר בתוכו את החלבון, בעוד החלמון נפלט החוצה. המצאה גאונית, יעילה וחסכונית.



מקור הכתבה: שלומי שלום


דף הבית >> מבזקי דף >> אוכל >> 5 הגאדג'טים שהופכים כל מנה ליצירת אמנות