האושר שבאוכל!



האושר שבאוכל!

במשך 10 שנים, המדענים מאוניברסיטת קולומביה (ארה"ב) עקבו אחר המצב הבריאותי של 1700 אנשים, והגיעו למסקנת שלאנשים שמחים ואופטימיים יש פחות מחלות לב.

לאחר סדרה של ניסויים ומחקרים, המדענים הגיעו למסקנה אחת: לאכול - זה אושר! השימוש בסוגים מסוימים של מזון מגביר את הייצור של הסרוטונין – "הורמון האושר", שמשפר את מצב הרוח והופך אותנו לנדיבים יותר ומאושרים יותר.

לכן, אנו מציעים לכם להכיר את שלושת המקומות הראשונים של "מזון מאושר":

מקום 3

במקום השלישי נמצא קוויאר - שחור ואדום. הוא מכיל כמות רבה של שומן דגים החיוני בשביל הגוף והמוח, ויש לו גם גורם פסיכולוגי חשוב: כאשר אנו אוכלים קוויאר – מזון של אנשים מצליחים ומפורסמים, עם הכנסה גבוהה – אנו לזמן קצר "מכניסים" את עצמינו לעולמם, ובכך משפרים את מצב הרוח שלנו.


המקום 2

שייך למוצרי קונדיטוריה שונים. שוקולד חלב, סוכריות, עוגיות ועוגות למיניהן – המבחר הוא עצום! בהיותם מלאים בסוכר ובשומנים וחלבונים מהחי - הם ממלאים את הרזרבות של האנרגיה שלנו, משפרים את פעילות המוח וגורמים לנו להיות טובי לב ושמחים.


מקום 1

ובראש הרשימה שלנו, לא תאמינו - צ'יפס! מסתבר שלא סתם, המנה הפשוטה הזאת אהובה על כל כך הרבה אנשים. תפוחי אדמה הם מקור חשוב של יוד, ברזל, אשלגן, מגנזיום, נתרן, וויטמיני B1, B2 ו-C. כמובן, בזמן הכנת הצ'יפס, חלק מהחומרים המזינים הולכים לאיבוד, אבל עדיין נשארים שם יותר חומרים מזינים מאשר בתפוח אדמה מטוגן רגיל – בגלל זמן ההכנה הקצר. בנוסף,  תפוחי אדמה מכילים כמות גדולה של פחמימות, שהם "המקור העיקרי לאושר" של הצ'יפס. הם תורמים לשיפור מצב הרוח, מרגיעים ונותנים תחושת סיפוק.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אוכל >> האושר שבאוכל!