תזונה למניעת הזדקנות



תזונה למניעת הזדקנות


האם ניתן למנוע את הזדקנות בעזרת מה שאתם אוכלים?

תזונה היא חלק בלתי נפרד משמירה על גוף בריא לא רק מבפנים, אלא גם מבחוץ. 

מחקר חדש מראה, שתזונה בריאה משפרת את המראה החיצוני בצורה יותר טובה מהאיפור היקר והניתוחים הכואבים, כי התזונה עומדת בראש הדברים, כאשר מדובר במניעת שינויים של גיל.

בין אם מדובר בשינויים אסתטיים, או חיזוק של העורקים הפנימיים, ישנן דרכים רבות למניעת ההזדקנות באופן טבעי. הנה ארבע טעויות נפוצות בתזונה, אשר גורמות לתסמינים שליליים הקשורים לעתים קרובות להזדקנות.


טעות מספר 1: חוסר ויטמין B

ויטמין B12 נחוץ עבור רמות אופטימליות של אנרגיה, והוא מסייע לנו למנוע את ההזדקנות. בנוסף לתוספי מזון, ויטמין B12 נמצא רק במוצרי בשר, ולכן אם אתם צמחוניים – אתם חייבים לקחת אותו כתוסף (B12 במצב נוזלי נספג הרבה יותר טוב מאשר סוגים אחרים). בנוסף לתמיכה ברמות האנרגיה, ויטמין B12 תומך בבריאות המוח, מטבוליזם ותפקוד של מערכת העצבים. תוספת של ויטמין B12 או צריכה של בשר, משחזרת את רמות האנרגיה ומסייעת לשמור על התהליכים הטבעיים של הגוף.


טעות מספר 2: אתם לא מקבלים כמות מספיקה של מנגן ונחושת

כשמדובר בתוספי מזון, מנגן ונחושת אפילו לא מוזכרים בדרך כלל.
בנוסף למניעת כאבי פרקים, שני חומרים מזינים אלו אחראים גם על שמירה על גמישות הסחוס במפרקים. תוספים עשירים במנגן ונחושת, יעזרו לכם לבצע מתיחות יומיומיות ללא כאבים.


טעות מספר 3: אתם נוטים להימנע משומנים בריאים

שומני אומגה 3 – חיוניים ביותר למוח בריא. הם כמו אבני הבניין של המוח - חוסר אומגה 3 גורם לירידה בזיכרון ובתפקוד המוח.


טעות מספר 4: העדפה של מוצרי מזון ארוזים

ארוחות מוכנות, חוץ מזה שהן מכילות תוספים רעילים שונים – גם לא מכילות מספיק אשלגן. זה מוביל ללחץ דם גבוה, ובעיות בריאות הבאות בעקבות זה. תכינו את האוכל בעצמיכם ותתנו עדיפות למוצרים אורגניים באיכות גבוהה.

 

אם תעקבו אחר ההמלצות הללו, תהיו מופתעים לראות איזה תפקיד חשוב האוכל ממלא בהשגת המטרות שלכם ובמניעת ההזדקנות.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אוכל >> תזונה למניעת הזדקנות