דיאטה של ריח בואש


דיאטה של ריח בואש

אישה ירדה במשקל בעזרת הריח של בואש

הכירו את דיאטת הבואש החדשה.
היזמית אלכס פונטיין, בדיוק כמו רבים אחרים שניסו להיפטר מקילוגרמים מיותרים, ניסתה דרכים שונות לרדת במשקל - מדיקור הסיני (גירוי של נקודות פעילות ביולוגית בגוף בעזרת מחטים) ועד מפגשי היפנוזה והקשבה להקלטות של קולות לווייתנים ( יש טכניקה מקורית כזו, רק לא כל כך יעילה כנראה) - אך לא הצליחה להשיג תוצאות משביעות רצון.

אחרי הרבה ניסיונות עקרים, פונטיין בהיותה במסיבה מצאה שריח מגעיל של אחת המנות שהובאו אליה, "גנב" את תיאבונה לחלוטין. אלכס הבינה שאפשר להשתמש בקשר הזה שבין הריח והתיאבון כדי לאכול פחות. אשת עסקים פיתחה ריח כל כך חריף ולא נעים, שהיה מספיק לה להרגיש אותו – והתיאבון שלה נעלם לגמרי באופן מיידי.

המרכיב העיקרי של "הארומה לירידה במשקל" שיצרה פונטיין הוא חומר המשמש את הבואשים להגנה מפני טורפים.
ל- "מוזה" עבור האישה הפכה להיות נקבת בואש בשם סאלי. לאחר 18 חודשים של עבודה קשה עם ההמצאה, ריח-הפלא קיבל בסופו של דבר ארומה בלתי נסבלת ובלתי נשכחת. פונטיין ירדה 10 ק"ג והחליטה לעזור לאלה שמענים את עצמם בדיאטות אינסופיות וחסרות טעם.

העיקרון של "דיאטת פונטיין" מבוסס על המנגנון של תפיסת הריחות על ידי המוח שלנו: במהלך האבולוציה, האבות הרחוקים של בני האדם המודרניים למדו לזהות לפי ארומה ספציפית אם המזון הוא טוב לאכילה או לא.

כמובן, אנחנו כבר התקדמנו הרחק מהציידים הפרימיטיביים, ולא נתקלים לעתים קרובות כל כך בצורך להשתמש בחוש הריח כדי לקבוע את איכות המזון. עם זאת, הריח עדיין מסוגל להשפיע על התיאבון של האדם. אם אתם רוצים להשתמש בשיטה של אלכס פונטיין, אתם יכולים לרכוש את התרסיס שלה באינטרנט במחיר של 48 $.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> דיאטה >> דיאטה של ריח בואש