ליהנות מדיאטה!


ליהנות מהדיאטה!

5 מזונות מפתיעים שיסייעו לכם לרדת במשקל

אנו מציעים לכם מבחר של מוצרים שאינם מומלצים בדרך כלל על ידי תזונאים – אך עם זאת, הם באמת יכולים לעזור לכם לרדת במשקל.

1. עוגה

מחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב, מצא שאנשים שסיימו את ארוחת הבוקר שלהם עם חתיכה קטנה של קינוח (פרוסת עוגה, עוגייה או חתיכת שוקולד) איבדו משקל רב יותר מאלה שארוחת הבוקר שלהם הייתה לפי כל הכללים הנאותים של דיאטה דלת סוכר ופחמימות. זה התאפשר על ידי העובדה, שבמהלך היום, הם חוו פחות רצון לאכול מתוק והרגישו שוואים יותר. בסוף התקופה של 8 חודשי דיאטה, הם איבדו בממוצע 20 ק"ג, ואילו הקבוצה השנייה שלא אכלו עוגות - רק 5 - 7 ק"ג.


2. מרק

לא יכולים להחליט מה לבחור לארוחת הצהריים - גספצ'ו או סלט? בחרו בגספצ'ו. על פי המחקר, שימוש במרקים דלי קלוריות יכול להפחית את מספר הקלוריות שנספגות בכל יום ב -20%. חוץ מזה, מרק בריא מאוד למערכת העיכול.


3. דייסת שיבולת שועל עם אגוזי מלך

אגוזים קשים לעיכול בשל הצפיפות שלהם, ולכן הם נשארים בקיבה זמן רב יותר ומאריכים את תחושת השובע. אגוזים בשילוב עם פחמימות יכולים לספק לכם אנרגיה לזמן רב, ועם זה רמת הסוכר בדם תישאר יציבה.


4. שוקולד מריר

בשום פנים ואופן לא שוקולד חלב! שוקולד מריר מכיל הרבה חומרים מזינים, והיעילות שלו עבור שמירה על כושר טוב כבר הוכחה מדעית. 100 גרם של שוקולד מריר ביום ימלאו את התשוקה שלכם למתוק, יעלו את מצב רוחכם ויתרמו לעבודה פרודוקטיבית. עם זאת, שוקולד חלב מכיל הרבה סוכר ושומן, לכן כמה שהשוקולד שלכם כהה יותר – כך יותר טוב.


5. בננות ומלון

מוצרים אלה מכילים הרבה אשלגן, אשר מסייע לגוף לסלק את עודפי המים – דבר שיכול לעזור למנוע את "הנפיחות" והבצקות של הגפיים.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> דיאטה >> ליהנות מדיאטה!