מה ההבדל בין יזם מצליח ללוזר?


 

7 הבדלים בין יזם מצליח ללוזר

איך יש כאלה שמצליחים וכאלה שלא?

מה ההבדל בין יזם מצליח ללוזר?


אלי שביט, ממציא השיטה להקמת עסק מאפס ללא הון התחלתי, מסביר על 7 ההבדלים בין יזם מצליח ללוזר:

1. עסק דומה למשחק שחמט ולא לרולטה. הכול תלוי ביכולת ולא במקריות. רק מי שלא מבין בעסקים אומר שהכל תלוי במזל. מי שמבין בעסקים – שולט לחלוטין במהלכים. יזמים שולטים בעניינים, לוזרים חושבים שהכל תלוי בנסיבות!

2. עדיף לקבל 100 פעמים שקל 1 מעבודה של אנשים אחרים (גישה של יזם) מאשר 100 שקלים בפעם 1 תמורת העבודה שלך (גישה של עובד שכיר). שנה את הגישה - הפוך ליזם!

3. לאן שלא תרוץ, הרוח תמיד נושפת בפרצוף. אם תחליף את כיוון העסק, הבעיות לא ייעלמו, אלא יתחלפו בבעיות אחרות. הפתרון – ללמוד לא לסבול מבעיות ולהתאמן לפתור אותן מהר ובו זמנית לחפש איפה יש פחות בעיות.

4. לא קיימים לוזרים – יש אנשים שנכנעים מהר מדי. רק אחד שלא נכנע וממשיך לפעול עד צאת הנשמה - יגיע לתוצאות ויצליח. אל תיכנע! אל תיכנע! אל תיכנע! אף פעם אל תיכנע!

5. תפר את הכללים! אל תפחד להפר את הכללים אם אתה בטוח שלמרות כל האיסורים תנצח אם תנהג בדרך שלך. זאת המהות של היזם. להיות יזם זו אחריות גדולה - צריך לתת תשובה לטוב וגם לרע. וזה עדיין משתלם.

6. אחד מסוגי העושר של האדם – הקשרים שלו. תדבר עם אנשים חזקים, עשירים ובטוחים בעצמם, תפתח עימם קשרים אישיים. הם המקור לצורת חשיבה רצויה, הזדמנויות עסקיות יקרות ערך, הון, קשרים, משאבים וכו'.  יזמים מצליחים מקושרים לאנשים מצליחים - הלוזרים מקושרים ללוזרים כמוהם.

7. מי שלא תהיה, במה שלא תעסוק, החיים שלך נקבעים על פי הבחירות שאתה עושה. אפילו אם אתה חושב שלא בחרת כלום, זה אומר שזאת הייתה הבחירה שלך. היזם תמיד משאיר את הבחירה בידיים שלו, לוזרים מעבירים הבחירה לידיים של אחרים.

אם יש לך רעיונות - תיישם אותם. עכשיו. חבל על כל יום שעובר מבוזבז.
לעולם אל תאפשר לאחרים לומר לך שאתה לא יכול. אתה יכול ואתה תצליח!!

אלי שביט, ממציא השיטה להקמת עסק מאפס ללא הון התחלתי, מסביר על 7 ההבדלים בין יזם מצליח ללוזר

לקבלת המדריך: "איך להקים עסק מאפס" של אלי שביט, לחץ כאן והירשם בחינם.

הכותב: אלי שביט - יזם סדרתי ומנהל אתר סטארט אפ.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אקטואליה >> מה ההבדל בין יזם מצליח ללוזר?